Fireval No.33 - GBV-WECO Fireval 2019

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Plaats jouw score voor dit product, een cijfer tussen de 5 en de 10. (5 = minder goed | 10 = topproduct!)

Jullie beoordeling is op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 1.230 gram
Aantal Schoten: 109 schoten
Richtprijs: € 189,99

Damn, wat een beauty! Een 9.5.
Ik zou alleen die laatste salvo's wel met wat meer kleur afwisseling willen zien.

Is er niemand die twijfelt aan de effecten? 1250/109=11.5 gram per schot. Ik vind dat redelijk knap als ik kijk naar de effectgrootte. Dus allereerst moet ik nog maar zien of dit er zo komt. Daarnaast vind ik de prijs ook van de pot gerukt. Blokken met 2 kg kruit en 100 of 120 schoten zijn nog goedkoper.
Als ik een cijfer moet geven voor de effecten en variatie dan kom ik tot een goed cijfer. En 9.
Ga ik daarbij bovenstaande argumenten meenemen dan kom ik op een 6. Het moet om het totaalplaatje gaan. En bij deze klopt voor mij het totaal plaatje niet.

Greetz

Dit was de dikste box van de avond, maar door de prijs houd ik het bij een 8.

erg leuke bak!
effecten en tempo zijn prima!

alleen had ik graag de waaier iets verder zien spreiden, nu komt t beetje chaotisch over zo door elkaar heen, waardoor de mooie effecten niet echt goed zichbaar zijn in de chaos.

cijfer: 9,5

Back
Bovenaan