Fireval No.22 - GBV-WECO Fireval 2019

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Plaats jouw score voor dit product, een cijfer tussen de 5 en de 10. (5 = minder goed | 10 = topproduct!)

Jullie beoordeling is op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 968 gram
Aantal Schoten: 197 schoten
Richtprijs: € 99,99

Dat tempo de eerste anderhalve minuut, mijn god wat slaapverwekkend. Ik was bijna weggedommeld tot er plotseling toch iets van afwisseling in kwam. Die finale vind ik dan wel weer top met die fluit en die salute. Effecten zijn moeilijk te beoordelen, filmpje is wel heel donker.

Geen idee wat ik hier voor cijfer aan moet geven eigenlijk, toch een poging:

Eerste 90 seconden: een 2. Gaaap.
30 sec daarna: een 7
Finale een 8,5

Tsja, het eerste deel is war saai voor de meeste. Maar ik weet ook dat er maar zat consumenten zijn die een box willen die lang duurt. Met 99.95 voor ander halve minuut is dat prima natuurlijk. de effecten zijn wel redelijk aardig.
Maar met 968 gram aan boord voor maar liefst 197 schoten twijfel ik er hard aan of de box er in de praktijk uitziet zoals het filmpje hierboven. Das slecht 4.9 gram per schot! Tot dat het tegendeel bewezen is geef ik hem daardoor een 5.

Veeeel en veeel te langzaam, wanneer het leuk begint te worden, ben ik al naar binnengelopen om een andere box te pakken (bij wijze van spreken).

Shapes zijn wel leuk, finale is een stuk beter en te goed voor deze box.

cijfer: 6,4

Begint niet heel speciaal uiteindelijk komt hij wat los. Leuke prijs en verder niet heel verkeerd

Een 7,5

leuke familiebox

voor mij helemaal niks,
kan me voorstellen dat deze goed in de smaak zal vallen bij de doorsnee consument.
de effecten kunnen iets beter, maar daar is de prijs ook na natuurlijk.

cijfer: 8,5

Back
Bovenaan