Fireball [F2]

Het is ff taai om 325 neer te leggen voor een bak die ik in 2020 voor 192,50 in de achtertuin had staan, maar het moet toch maar weer een keer gebeuren. Wat knetter zegt, deze moet je meemaken.
Jij had em tenminste in de achtertuin staan. had er 2 besteld bij ER maar nooit gezien. Kan altijd erger dus. Dit jaar maar een poging doen. Wil nou weleens zelf ervaren hoe dik deze is

Het is ff taai om 325 neer te leggen voor een bak die ik in 2020 voor 192,50 in de achtertuin had staan, maar het moet toch maar weer een keer gebeuren. Wat knetter zegt, deze moet je meemaken.
Beter duur dan niet te koop. Vroegah was de prijs wel een stuk leuker maar voor 325 koop je wel een dikke kwaliteitsbak, genieten van begin tot eind.

Absolute topper de Fireball, dit jaar weer met zekerheid in de collectie na blamage van vorig jaar bij DDP Fireworks
Gelukkig hebben we hem dit jaar bij een betrouwbare shop kunnen bestellen he. Het was inderdaad een blamage bij DDP.

Jij had em tenminste in de achtertuin staan. had er 2 besteld bij ER maar nooit gezien. Kan altijd erger dus. Dit jaar maar een poging doen. Wil nou weleens zelf ervaren hoe dik deze is
Absoluut voor gaan, dat is een ervaring die naar meer smaakt.

de eerste 2019 Fireball was toch wel samen met de 2019 Next Level van SR het beste F2 spul wat ik ooit geschoten heb.
En dat is nogal wat.
Natuurlijk waren de eerste Funke 100s blokjes kwa uitwerking en burst net zo goed of zelfs misschien beter, maar het tempo en afwisseling maken de Fireball wat dat ie is.

Afgelopen jaarwisseling had ik zelfs nog de “19 fireball en nxt lvl op de kop kunnen tikken. Heerlijk!

Niet normaal

Ik durf het geld er niet voor neer te leggen wanneer ik naar het beeldmateriaal kijk van de laatste batches. Jammer dat 'zelfs' Funke geen consistente kwaliteit levert. Geeft toch een hoog verwachtingspatroon wanneer er dergelijke prijzen voor gevraagd worden.

Wellicht een idee voor Funke om een productie batch 2025 te schieten en op beeld te zetten!?

Ik ga ervanuit dat je hiermee gewoon een ijzersterke bak hebt staan, sowiezo zit er een hoop chaos in wat het altijd goed doet in de straat.

Overigens is dit de 'productie' video van 2023. Waar hij ogenschijnlijk ook erg goed uit de verf komt. Toch was dit de tegenvallende batch..

Je hebt me nog niet overtuigd en ik durf het nog niet aan :p

Het is wel zo dat Funke alleen de productie op video zet, ik vind die batch 23 ook prima ogen inderdaad. Je ziet al wel wat verschillende gelijk in de eerste blinker schoten, minder witte blink, minder spreiding lijkt het (batch 23). Overigens was de echte "slechte" batch die van 2022.

Kijk maar is naar die paars/groene blink boeketten, die zijn heel mager...

Batch 23 heb ik in 24 geschoten, helemaal niks mis mee, dikke bak. Het geweld wat dat ding produceert zie je simpelweg niet terug in een filmpje.

Ten eerste, er is geen batch 2025. Ten tweede hier is de productie video van 2024

Oordeel zelf maar, maar voor 275 heb ik dit kanon toch echt wel in de straat staan ;)
Leuk zo'n "productievideo", maar ik hecht meer waarde aan die straatfilm die ik plaatste en op die film vind ik hem geen 325 waard. Ik heb er een vette streep doorheen gehaald.

Als ik dit dan weer zie, dan denk ik laat maar. Is dit nu een beetje het huidige niveau van Funke?

Als ik naar de rookverplaatsing kijk in dat filmpje, alsmede het type effect dat slecht spreidt (voornamelijk de brocades en de crackling palmen), lijkt er een enorme bak wind te staan?

Back
Bovenaan