Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is ff taai om 325 neer te leggen voor een bak die ik in 2020 voor 192,50 in de achtertuin had staan, maar het moet toch maar weer een keer gebeuren. Wat knetter zegt, deze moet je meemaken.
Jij had em tenminste in de achtertuin staan. had er 2 besteld bij ER maar nooit gezien. Kan altijd erger dus. Dit jaar maar een poging doen. Wil nou weleens zelf ervaren hoe dik deze isHet is ff taai om 325 neer te leggen voor een bak die ik in 2020 voor 192,50 in de achtertuin had staan, maar het moet toch maar weer een keer gebeuren. Wat knetter zegt, deze moet je meemaken.
Beter duur dan niet te koop. Vroegah was de prijs wel een stuk leuker maar voor 325 koop je wel een dikke kwaliteitsbak, genieten van begin tot eind.Het is ff taai om 325 neer te leggen voor een bak die ik in 2020 voor 192,50 in de achtertuin had staan, maar het moet toch maar weer een keer gebeuren. Wat knetter zegt, deze moet je meemaken.
Gelukkig hebben we hem dit jaar bij een betrouwbare shop kunnen bestellen he. Het was inderdaad een blamage bij DDP.Absolute topper de Fireball, dit jaar weer met zekerheid in de collectie na blamage van vorig jaar bij DDP Fireworks
Absoluut voor gaan, dat is een ervaring die naar meer smaakt.Jij had em tenminste in de achtertuin staan. had er 2 besteld bij ER maar nooit gezien. Kan altijd erger dus. Dit jaar maar een poging doen. Wil nou weleens zelf ervaren hoe dik deze is