schapenvrucht
VWC lid
Prachtige bak. Hier was hij gelukkig wel goed doorgelont, zat geen enkele pauze in. En deed het verrassend goed in de wind. Pareltje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem gewoon geschoten waar ik eerst zelf ook twijfelde en hij was gewoon strak ondanks de weersomstandigheden.Deze was echt briljant mooi met dit rustige heldere weer! Tip voor iedereen, bewaar deze als het komende oud en nieuw weer hard waait ( wat we niet hopen ). Hierbij een foto want ik kan geen filmpje hier plaatsen vanaf m’n telefoon..
Al de 2e die we allebei hebben afgestoken gisterenIk heb deze gisteren nog afgestoken. Was veel beter met weinig wind, heerlijk ding!
Helemaal mee eens! Echt geweldig mooi en er zijn al zo weinig van dit soort producten.Doodzonde dat ze hem eruit hebben gedaan.
Daar ga je geen spijt van krijgen. In de straat is dit een welkome afwisseling van al het andere vuurwerk en daarom echt een genietmomentje.Afgelopen week voor het eerst een tailbak besteld.
Normaal gesproken spraken deze mij nooit echt heel erg aan.
Nu viel deze mij begin januari toch opeens op. Jammer dat deze er blijkbaar uit gaat.
Want ik wil deze toch wel eens in het echt zien!
Vond 79 iets aan de hoge kant eigenlijk maar wil natuurlijk niet misgrijpen![]()