Fire Festival

Prachtige bak. Hier was hij gelukkig wel goed doorgelont, zat geen enkele pauze in. En deed het verrassend goed in de wind. Pareltje.

Deze was echt briljant mooi met dit rustige heldere weer! Tip voor iedereen, bewaar deze als het komende oud en nieuw weer hard waait ( wat we niet hopen ). Hierbij een foto want ik kan geen filmpje hier plaatsen vanaf m’n telefoon..

Bijlagen

• 3743E113-9DFA-4BCC-953C-676C011B1C41.png
    3743E113-9DFA-4BCC-953C-676C011B1C41.png
    3,2 MB · Weergaven: 60
prachtig doosje voor 60 euro! Veel meer zou ik er persoonlijk niet voor betalen. Effect is wel echt goed uitgevoerd

Deze was echt briljant mooi met dit rustige heldere weer! Tip voor iedereen, bewaar deze als het komende oud en nieuw weer hard waait ( wat we niet hopen ). Hierbij een foto want ik kan geen filmpje hier plaatsen vanaf m’n telefoon..
Ik heb hem gewoon geschoten waar ik eerst zelf ook twijfelde en hij was gewoon strak ondanks de weersomstandigheden.

Had deze gewonnen hij Donadoni, spookjes jacht met Halloween.

Dit is wel echt kwaliteit zeg! Echt knap wat Wolff hier in productie heeft neergezet! Superheldere kleuren en dikke tails. Ook het tempo en de shape waren perfect. Had hem gecombineerd met de 3e en 4e cake van de Madhouse. Dan heb je een mooie custom cakebox.

Had echter ook de rainbow/something different en vind die nog een tandje lekkerder en mooier. Die heeft meer variatie en een heerlijk lanceergeluid.

Afgelopen week voor het eerst een tailbak besteld.
Normaal gesproken spraken deze mij nooit echt heel erg aan.

Nu viel deze mij begin januari toch opeens op. Jammer dat deze er blijkbaar uit gaat.
Want ik wil deze toch wel eens in het echt zien!
Vond 79 iets aan de hoge kant eigenlijk maar wil natuurlijk niet misgrijpen😁

Afgelopen week voor het eerst een tailbak besteld.
Normaal gesproken spraken deze mij nooit echt heel erg aan.

Nu viel deze mij begin januari toch opeens op. Jammer dat deze er blijkbaar uit gaat.
Want ik wil deze toch wel eens in het echt zien!
Vond 79 iets aan de hoge kant eigenlijk maar wil natuurlijk niet misgrijpen😁
Daar ga je geen spijt van krijgen. In de straat is dit een welkome afwisseling van al het andere vuurwerk en daarom echt een genietmomentje.

Zeker als je 'm combineert met een sierlijke cake in het midden. Liefst eentje die goed hoog schiet, die een beetje boven de tails uit komt. Geeft tijdens een showtje echt een heel mooi effect.

Ik was afgelopen jaar in de straat blij verrast door deze. Ok, het effect an sich van de Tailgate Fan is bijzonderder, de Mega Maxi (goed lopende versie) was met z'n rattatat ook erg vet, maar het perfecte x-shape schieten van deze Fire Festival is echt een klasse apart, plus de dubbele afwisseling van color comets naar prima luide crackling tails maken een onvergetelijke combi. Echt een topper, en zonde dat dit soort kleine tubes/grote volume bakkies te duur/onrendabel geworden zijn om op de markt te brengen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan