Fire Festival

Wat een parel, mooie heldere kleuren en dan de witte tails. Adviesprijs vermeld in de startpost is voor mij reden tot aanschaf.

Wat een gave box om een showtje mee te openen. Helaas zit ik al 200% van het budget. Dus dit kan gewoon echt niet meer erbij. Volgend jaar komt deze zeker!

Laatst bewerkt:
Een bijzonder product die ik zeker in me collectie wil hebben. Helaas alleen geen budget meer over. Misschien als de 13de maand op de rekening komt. Anders volgend jaar. Het is echt een pareltje die sowieso een wow effect geeft.

Zeer gaaf product. Die kleuren in combinatie met de crackling doet het altijd goed, maar in dit tempo is het perfect. Het is dat mijn budget écht op is, anders...

Oef wat gaaf! :droolthum

Voor 993 gram wel dik aan de prijs vind ik persoonlijk

Vind de prijs idd ook wel aan de hoge kant, maar als ik hem dan vergelijk met de Great Hearts (zelfde kruit gewicht en zelfde prijs) ga ik toch voor deze!! Zeker als hij nog ergens in een freakactie komt....:)

Wat een geweldige bak is dit. Deze in de straat afsteken geeft echt een prachtig beeld. In bestelling bij Steenbergen!

Mooi! zie te weinig van dit soort cakes.

Prijs lijkt veel maar valt mee. Dit soort cakes zijn heel groot. De cross van marijn had het zelfde prijskaartje maar was 460 gram.

:handsup: Dankzij de top service van Patrick (Huizen) toch deze aan me collectie toe kunnen voegen. Een mooi stukje pyro kunst waar ik al een tijd naar op zoek was. Ben benieuwd hoe deze gaat schitteren in de straat.

Back
Bovenaan