Final Fate

Ik vond het een goede salute cake, zeker na alle meningen die ik erover las. Uiteindelijk zeker geen spijt van gehad, en zou hem zo weer nemen.

Had hem in de finale verwerkt, vanaf 1:13 minuut:

Weet iemand het kaliber van deze? Was dit even veel mm als de Silver Salute?
Heb hem zelf enkele jaren terug gehad en dacht kleiner, maar kan het me niet meer goed voor de geest halen.

Weet iemand het kaliber van deze? Was dit even veel mm als de Silver Salute?
Heb hem zelf enkele jaren terug gehad en dacht kleiner, maar kan het me niet meer goed voor de geest halen.

fate.JPG

Hier staat ie, naast de 25mm Return of the Phoenix en de 30mm Jackhammer. Geloof dat ie 18 mm was

Heb ik ook ns gedaan (schijn het niet gepost te hebben) jaar of 2 terug, qua schietrichting tegen mekaar in. Ging perfect (a)synchroon en was heerlijk op die manier :)

Afgelopen jaar had ik er 2, 1 verwerkt in een project en deze los geschoten. Kosten aardig wat, maar heerlijke cake zeg. De burst is wat schel, maar tempo is gewoon zo gaaf. Ramt er echt lekker op los, blij dat ik deze had afgelopen jaar. Wordt weer enthousiast als ik de film terugkijk (en gelijk even de film nogmaals gekeken waar er 3 tegelijk afgaan)

Wat ik hier zie , echt geweldig!
Heb alleen paar jaar terug precies de verkeerde batch gehad waar iedere row een kleine pauze had :sad:

Back
Bovenaan