Filmtopic Pyroguy

Blijft een indrukwekkende bak. Jammer van de steeds verder stijgende prijs. Helaas liep hij niet helemaal lekker door. Te snel, waardoor de opbouw niet helemaal tot zijn recht komt. Verder is het wel een echte beuker hoor :)

Something Different (of Rainbow) is zo'n bak die ik vrijwel ieder jaar in de collectie ben en nooit verveelt. Zijn unieke effecten zijn ongeëvenaard en een welkome afwisseling op het andere geweld. De Tycoon er aanvast maakt het een compleet showtje.

Verwachtingen waren 50/50, maar deze heeft mij toch echt bijzonder weten te verrassen. Pr achtige goudcombinaties met een perfecte brandduur en goede spreiding. Zelfs met de harde wind van afgelopen jaarwisseling.

Laatst bewerkt:

Tja. De effecten en opbouw van dit product is prachtig, maar tegelijk is het een gevaarlijk ding. Wat mij betreft goed dat hij niet meer verkrijgbaar is.

Ik baal alsnog enorm dat ik deze niet kreeg... Met een klem of een paar cakes kan er volgens mij niks mis gaan

Eén van de verrassingen van de avond. Wat een heerlijke goud-bak. Hoog tempo, lekkere burst. Genieten!

El Torro, lekker compacte compound met prima effecten. Kleurrijk en een lekker tempo. Jammer dat hij dit jaar best fors in prijs is gestegen.

Back
Bovenaan