Filmtopic Pyroguy

Deze deed het beter dan het vorige exemplaar.

Lekkere bak. Gouden blink is matig, maar verder is de spreiding en burst zeker goed te noemen. Wel erg aan de prijs voor een redelijk recht-toe recht-aan cake.

Deze deed het beter dan het vorige exemplaar.

Lekkere bak. Gouden blink is matig, maar verder is de spreiding en burst zeker goed te noemen. Wel erg aan de prijs voor een redelijk recht-toe recht-aan cake.

Ik moet zeggen dat ik die bling King echt niet vind tegenvallen. Heb hem voor zo'n €20 besteld prima prijsje zo te zien.

Tja. De effecten en opbouw van dit product is prachtig, maar tegelijk is het een gevaarlijk ding. Wat mij betreft goed dat hij niet meer verkrijgbaar is.

Zo die Dragsters, takes me back haha. Leuk om weer eens te zien. Moest gelijk aan die keer in de bunker denken.

Een losse fontein, Prachtnacht en Blowout.

Freestyle Madness... wat een heerlijke beuker en dan te bedenken dat hier geen kooi omheen zit. De combi rood-wit in het begin vind ik erg geslaagd.

Leuk blokje van Wolff. Prima effecten. Begint traag, maar de tweede cake ramt er heerlijk op los. Helaas schoten de buren er wat doorheen, waardoor hij minder goed tot zijn recht komt.

Valt een beetje weg in het geweld van de buurt. Iemand enig idee wat de zilveren blink met roze sterren kan zijn? Was echt een mega dikke bak namelijk.

Wat een heerlijke film zeg, heerlijke sfeer. Eerst het beeld met die fairybell boom en vuurwerk op de achtergrond. Daarna lekker het gas erop, prachtig.

Heerlijke bak van Pangu. Ontzettend jammer dat deze er alweer uit is, maar blij dat ik hem hem mogen ervaren.

Gaaf topic, was me tot dusver ontgaan. Dank voor de films. Freestyle Madness was het eerste wat ik dit jaar besteld heb dankzij jouw film

Back
Bovenaan