Filmtopic Pyroguy

Nog een film van een product dat ik al jaren geleden heb aangeschaft, maar steeds is blijven staan. Heb hem regelmatig meegesjouwd naar zeker 5 verschillende adressen tijdens 5 verschillende jaarwisselingen, maar er is nooit van gekomen om hem in een project te verwerken of los te schieten. Volgens mij heb ik er 2 of 3 tegelijk geschoten op de film.
Het product is echt ontzettend traag. Kleuren zijn apart en de spinners maken hem net even anders, maar de effectgrootte en vorm is zeer slecht.

Laatst bewerkt:
Ok deze had ik al een paar jaar staan Voor het eerst mogen aanschouwen, maar deze fluiters zijn toch wel next-level. Bizar hoe hoog ze gaan.

Sky Screamers 2.0

Daarna nog de Hellfire Thunder geschoten. Toch wat minder indrukwekkend.

Laatst bewerkt:
Wat een topper blijft dit. Op de tweede helft van de film is goed te zien hoe groot het effect is!

Yellow Thunder van Proline. Gaat lekker lang door. Geinig effect. Niet spectaculair of extreem hard. Precies wat je kunt verwachten op basis van de originele productvideo.

Mijn favoriete kleine vuurwerkjes zijn toch wel de Mi Fly Hai. Elk jaar heb ik ze gehad en ze zijn ook heerlijk om jaarrond af te steken; niemand die er last van heeft. Erg jammer dat dit aflopende zaak is.

Ook nog een filmpje van volgens mij Strobe Attack. Niet de grootste effecten, maar wel erg vol en goed 'knipperende' strobe. Voor het geld zeker een leuke cake om erbij te hebben.

De 'vervangers' van de traditionele Thunderkings. Moest ze toch even proberen. 1 pakje was voor mij meer dan genoeg.

Nog een oudje van Royal met één van mijn favorieten, de Cruel Canon.
Mis de 3-traps fluit cakes toch wel. Crown had in het verleden een budgettopper met dit effect en ook de Vraatzucht van Marijn was een fijne cake. Goede oude tijden...

Gelukkig staan er nog een paar in de museum bunker, echt een unieke cake waarvan ik nooit heb begrepen dat deze niet gekopieerd is door andere importeurs.

Enkele jaren geleden een keer aangeschaft maar er was niet van gekomen hem eerder af te steken. Slappe burst en magere boeketten. Ik heb hem op basis van de productfilm destijds aangeschaft vanwege de bijzondere kleur blauw die in deze cake verwerkt zit en erg mopi uit komt tegen de gouden strobe.

Sierlijke single effect cake waar ik goed van genoten heb. Mooie multicolor peony in de traditionele kleurencombinatie rood, groen, blauw en een mooie palm / brocade in het modden. Simpel maar doeltreffend. Goede burst en prima effect-grootte.
Hoop dat Lesli Angel Eyes nog eens terugbrengt, waar de kleuren als tip aan de palm zit i.p.v. losse sterren.

Eerste ervaring met de LOUD! serie van Katan. Bizar goede prijs-kwaliteit verhouding hebben deze cakes.

Heh balen van die meneer de beuk, gisteren 8 aangeschaft voor een klein salute projectje, samen met wat Sterling Thunder. Achja, prijs was ook niet zo hoog. Mooie films trouwens en leuke producten!

Heb filmpjes voorbij zien komen waar die wel wat beter presteert, nog steeds wel wat verschil maar een heel stuk minder dramatisch dan deze.

We hopen op het beste

Heb filmpjes voorbij zien komen waar die wel wat beter presteert, nog steeds wel wat verschil maar een heel stuk minder dramatisch dan deze.

We hopen op het beste
Ja ik heb wat andere films gezien waar die best prima presteert. Fingers crossed en we gaan het de 31e meemaken :)

Back
Bovenaan