Filmtopic chocoprins en xtremefireworks

Kleine Update van deze kant!

Weet niet of het nodig is een nieuw topic te openen, omdat we door het slechte weer dit jaar helaas heel weinig hebben kunnen filmen en zijn de films lang niet zo mooi geworden als jullie van ons gewend waren :( (veel water op de lens, daardoor totaal niet scherp)

Zal eens kijken of ik wat filmpjes bij elkaar kan verzamelen!

Hier is in ieder geval de opbouw te zien van de show die we weer zorgvuldig hebben voorbereid:
(Niet extreem veel dit jaar)

Voorbereiding:
1pe3ph.jpg

Klaarzetten:
uu9gk.jpg

Blokken met 2x100k en 5xchain500:
2n99wfb.jpg

Grtzz

Zoowww, dat ziet er weer heel goed uit,, ben zeer benieuwd naar de films, ondanks de regen.
alles toch af gegaan?
wees blij dat je niet zoveel had als vroegaa,, is toch een stuk minder met slecht weer.
ben benieuwd...

Mijn held is terug :D (sorry 3xh:p)

Wow lekker spul heb je weer maar wacht met spanning af of je film komt :)

Jojo Zwitsal

helaas hebben we het dit jaar niet samen gevierd, en had ik vooral een collectie van kleine cake's hier een aantal foto's van mijn kant.

Ook bij mij is het filmen waarschijnlijk niet goed gelukt door de regen. Tevens wou ik alles electrisch schieten maar door het weer dit maar niet gedaan. Ook staat helaas niet alles op de foto's.

niet op de foto:
mascleta 120m
2x 20m vlindermat
40x 5k
2x 100k
2x hindoe 3000
1x krt 3"sier
1x krt 3"sal
1x krt 5"sier
duitse rotzooi en klein spul. (wat ook zat was)

potten:

Asgaard:
2jd0040.jpg

Patriot launcher:
2gsirg2.jpg

Messier's:
jpbnnl.jpg

Deluxe 19sh:
2vdibmb.jpg

fenix:
wvemhf.jpg

crackling chry:
33abeic.jpg

Z39:
bz8j.jpg

Royal:
2cghuue.jpg

Delicious thunder:
js0bcx.jpg

Blokken:
spvr78.jpg

Gil batterijen :
96hpxy.jpg

Draaizonnen:
2817t5d.jpg

Fontijnen:
2mg81v7.jpg

Discoflash:
zk21s7.jpg

Pijlen:
eqtrft.jpg

beetje knal spul:
zyg6eu.jpg

33dv1w7.jpg

overzichtje van de schuur:
ilzif6.jpg

30bhitx.jpg

2vxj3ug.jpg

buizen en pijlenrek:
ixvwup.jpg

kcduo8.jpg

day after, meeste potten zijn opgebrand.

u6gw9.jpg

i53fyf.jpg

1rt6hj.jpg

okqvkg.jpg

xnao0j.jpg

aqqg3.jpg

WW1
axgrc8.jpg

WW2
2ijtclf.jpg

WW3
auy5va.jpg

WW4
2u73cxt.jpg

WW5
n4dzm8.jpg

Doorlont projectjes:

Blokken:
2celmbn.jpg

8x Asgaard:
dcyab.jpg

14x messier + 7x patroit launcher:
23vxr0i.jpg

10x Messier:
becab9.jpg

12xdeluxe:
5ag9c7.jpg

4x deluxe:
la99v.jpg

2x fenix:
wvemhf.jpg

Z39+messiers duitse meuk en patroit launchers:
21kdyk5.jpg

10x delicous thunder 2x ghost song:
28s7knk.jpg

10x fluitbak 200sh:
2r7wldk.jpg

Single shots gewoon omdat het kan:
2r58g2p.jpg

Tjonge jonge. Schitterende collecties. Die day-after foto's mooi voor de media. Glasbakken heel en de brievenbus heel. :p

Volgens mij is t beter een nieuw topic te openen. Als ik zie wat de projecten zijn. Dan blijft t mooi overzichtelijk.

Dit jaar is niet echt de moeite waard voor een nieuw topic denk ik. laten we het lekker hier in houden. (wellicht kan een mod de topic titel aanpassen?)

Doordat de film beelden veelal veregend zullen zijn zal er niet veel online komen.

zooww,, sick hoor, je bent druk bezig geweest in de dagen ervoor.. naja voor die belgische cake's had je natuurlijk veel tijd om projectjes van te maken.
echt geweldig om te zien.. aan je projecten te zien, zie je ook dat je al flinke ervaring hebt.
bedankt voor het delen!!,, zelf had ik ook een grote collectie. echt balen dat het weer de film beelden verneukt heeft. dat is hier ook het geval.

ben maar 1 dagje aan het knutselen geweest eigelijk. Met de jaren gaat het steeds sneller.
En een goede planning van tevoren werkt ook wel fijn.

Bij deze het grootste deel van mijn 00:00 show:

Opmerkingen:
Door het slechte weer is de show helaas anders gelopen zoals gepland.
Op 1 of andere manier(denk storing) is kanaal 1 van schietkist(waar de tears for heaven en een paar shells op zaten) tegelijk afgegaan met de blokken die met de hand ontstoken werden(niet dat dit geen geweld gaf heheh)!!

Ook zijn door de regen/wind helaas de effecten wat matig, en af en toe een pauze van een blok/ontsteker/lont die nat was en daardoor ook niet af ging.

Kwaliteit van de film is helaas ook niet zoals jullie gewend waren. De camera man ging helaas onder een lantaarn staan, dit in combinatie met een natte lens = *** :D

achjah :) Al met al toch een leuke show neer kunnen zetten :D
Wees gegroet :)

Jammer van de druppels op de lens, maar al met al ondanks de tegenslagen is het toch een prima showtje, er zullen maar weinig beelden vrij komen waarop nog zo goed gefilmd is.
Heb wel respect voor jullie collecties, zelf durf ik het niet meer aan!

Grtz,

Back
Bovenaan