[Films VWC] Fallas 2010

Mike prachtig die beelden, ik kan geen genoeg van krijgen.
En Derk, nog van harte gefeliteerd met je verjaardag. Volop gefeest daar denk ik zo.:p

Mike toch weer hartstikke goed van je dat je gefilmd heb.
Ik ken het gevoel dat je denkt: "Hmm ik ga gewoon van de show genieten" en dan weet je dat je achteraf gaat balen omdat je het spektakel eigenlijk zo graag terug wil zien. En dan toch neem je de videocamera toch maar mee.

Hartstikke tof om deze herkenbare maar ook totaal nieuwe beelden voor mij te terug te zien. :bye:

Hopelijk kan ik er in 2011 wel bij zijn.
Je had gelijk... Fallas is zo verslavend als de pest. :bonk::cry:

Ja, baal bijvoorbeeld toch dat ik in oktober vorig jaar de camera niet mee had, mooiste shows ooit, wil je dan toch terug kunnen kijken. :wink:
Gewoon de camera mee dus haha, hoort erbij.

Weer 2 films voor jullie, de mascletà's van Valenciana en Ricasa;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bedankt voor de films Mattenfreak, ik heb ze met groot plezier bekeken
Door de films begrijp je waarom Fallas zo,n hit is

Hier de film van de eerste avondshow. Jullie hebben die film waarschijnlijk al gezien, maar niet zoals deze film! Deze film kent namelijk het professionele commentaar van Rick (shinji).

Het begint allemaal met het roepen om te beginnen, dit werkt ook wederom, niet de eerste keer haha. :p Daarna worden wij voorzien van zijn geniale commentaar haha, wat werden we verwend he Rick? :p:D

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Back
Bovenaan