[Films] Aftellen naar Fallas 2011!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Zoals beloofd heb ik de films die vorig jaar gemaakt zijn weer achter elkaar gezet en daarmee gaan we weer aftellen om alvast in de goede sfeer van Fallas te komen. :p

In totaal heb ik 4 delen gemaakt van zo'n 10 - 13 minuten per deel.
De volgende delen komen dus later nog. :wink:

Hier dus deel 1!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 2!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 3!

+ YouTube Video

Deel 4!

+ YouTube Video

:bye:

Laatst bewerkt:
Heerlijke sfeerbeelden vanuit Valencia Mike. Daar moet ik ooit nog een keer bij zijn, neem aan dat Fallas net als Oud & Nieuw in Nederland voorlopig nog zal bestaan, dus komt dat over een tijd wel wanneer het allemaal kan.

Die Traca op 1.20 ongeveer lijkt wel weg te vliegen!

Geweldige beelden weer Mike.
Heerlijk om dit terug te zien.
Kan niet wachten op de volgende delen te zien.

Die traca was heel slecht ja, tempo zat er niet in, sloeg uiteindelijk dus ook nog eens stil...
Welke echt gaaf is, de Stroms, dat blokje met titanium salute en blinker peony's. Supersnel, harde klappen, grote boeketten en dat voor een prijsje van 20 euri, althans, in 2010. :wink: Die cake komt trouwens ook nog eens terug in een ander deel, maar dan close-up haha, heerlijk geweld!

Wat een superbeelden zeg. Heb helaas voor 2012 een aanbod moeten afslaan voor Fallas want ik zit dan nog net op het middelbaar (ja... nog steeds ja, ik doe echt een eeuwigheid over VWO). Mijn ouders zijn, zoals sommigen live hebben kunnen horen tijdens PyroFM, nogal erg zeurderig en laten vrij weinig toe. Dus zelfs als ik het bij de school voor elkaar zou kunnen krijgen (leerplicht niet meer van toepassing), dan zouden mijn ouders nog nee zeggen.

Eerstvolgende jaar dat ik zou kunnen is 2014 of heel misschien 2013... :( Maar goed, ik moet en zal er heen gaan! :D

ik hoop ooit eens weer tijd vrij te maken voor dit festival, immense sfeer joelende mensen en natuurlijk hard vuurwerk voor goede prijzen in een zonnig land.

ik doe het wel met het prachtige beeld materiaal dat iederjaar word geleverd door VWC humor vuurwerk en gezelligheid, blijf stoken

groeten

Die traca was heel slecht ja, tempo zat er niet in, sloeg uiteindelijk dus ook nog eens stil...
Welke echt gaaf is, de Stroms, dat blokje met titanium salute en blinker peony's. Supersnel, harde klappen, grote boeketten en dat voor een prijsje van 20 euri, althans, in 2010. :wink: Die cake komt trouwens ook nog eens terug in een ander deel, maar dan close-up haha, heerlijk geweld!

die stroms, is dat t blokje op 2.10??

Ik vond het Atomico concert van mij en kruitsnuiver toch wel het hoogte punt hahaha! Idd Dat blokje Stroms is echt geniaal!

Ga het missen dit jaar :(

Thx voor de mooie beelden Mike.

Back
Bovenaan