Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oudere man die alles filmt, en zelf even in bunker nummer 5 mag kijken.
Duurt zoon 30 min.

366 Titanium Salutes
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En deze is vast al eens gepost maar wat een geweld!

Lynch Imports 100 shot Thunder King Testing - 20 cases (80 cakes) at once - 8000 shot Thunder King!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
het initiatief is heel leuk hoor
maar ik had het toch wat anders aan gepakt .
wat hun plan was weet ik niet , en wat hun voorbeeld was weet ik ook niet .
maar ik had het tempo wel wat hoger liggen .
ik had er een lekkere oorlog van gemaakt

nou ik snap het wel het is een beetje afgekeken van spaanse mascleta,s,en ik bedoel dit niet om af te zeiken.alleen het materiaal is anders en niet te vergelijken en toch vind ik dit leuk om te bekijken vuurwerk buiten oud en nieuw is altijd leuk.en de vlinders lijkt wel een beetje op de valencia 150 die je in belgie kan kopen wellachen dit:bye::bye::bye:

nou ik snap het wel het is een beetje afgekeken van spaanse mascleta,s,en ik bedoel dit niet om af te zeiken.alleen het materiaal is anders en niet te vergelijken en toch vind ik dit leuk om te bekijken vuurwerk buiten oud en nieuw is altijd leuk.en de vlinders lijkt wel een beetje op de valencia 150 die je in belgie kan kopen wellachen dit:bye::bye::bye:

Het gaat om de Valencia 150 van Original uit België:p Overigens was dit showtje ook in België:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan