Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een paar 4th of July filmpjes uit de VS:

Disneyland
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

San Francisco
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

New York
+ YouTube Video

Washington
+ YouTube Video

tijdens het rock werchter fesitval

+ YouTube Video

Zelfs me zusje gaat vuurwerk nog eens leuk vinden :p
kwam deze foto tegen op dr facebook :p , ze moet natuurlijk wel nog wat oefenen.

265119_243109232384323_100000557436539_892101_4689489_n.jpg

bruilofts vuurwerk Laakdal 09-07-2011

bruilofts vuurwerk Laakdal 09-07-2011

+ YouTube Video

Geüpload door TNTVWB op 10 jul 2011

Een vuurwerkshow geschoten door het limburgs-vuurwerkteam voor een bruiloft op het domein De Vesten te Laakdal

wou hem ook al posten, sommige gaan maar echt net goed! :shocked:

Sommige gaan inderdaad maar net goed. Volgens mij zijn de ergste verwondingen in dit filmpje 2e graads brandwonden. :wink: Wat me wel op valt, is dat ongeveer de helft dat al die ongelukken komen, door incorrect gebruikt, van shells. Te grote mortieren, of geen mortieren.. :rolleyes: En tsja, vuurwerk in je hand houden, of op je plasser zetten is gewoon geen verstandig idee, al helemaal het idee van de terugstoot in je achterhoofd.
En tsja, blokjes die hoger als breed zijn, dat kan fout gaan. Bijna alle ongelukken hadden kunnen voorkomen, mits er goede voorbereidingen waren getroffen, zoals vastzetten etc. :rolleyes:

:bye:

+ YouTube Video

Weer eens wat anders, maar ik krijg er gewoon de kriebels van! foto-compilatie. Kijk en geniet, van mij mag september wel weer komen. Het is al pokke weer, ga toch niet op vakantie:p Dus tjah...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan