Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke aflevering is dat inderdaad hier onder deel 2 :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldig die reactie van die kerel in deel 1 over de candle. moet ik deze in de hand houden?:bonk: nee ingraven of in de mortier natuurlijk haha

Laatst bewerkt:
in het midden oosten (en met name de rijke olie staten) weten ze inmiddels wel hoe ze een vuurwerkshowtje moeten schieten. Ook voor nationale feestdagen is het dus niet ongebruikelijk dat er een showtje geschoten wordt.. Check hier het vuurwerk voor de Nationale feestdag van Koeweit:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

in het midden oosten (en met name de rijke olie staten) weten ze inmiddels wel hoe ze een vuurwerkshowtje moeten schieten. Ook voor nationale feestdagen is het dus niet ongebruikelijk dat er een showtje geschoten wordt.. Check hier het vuurwerk voor de Nationale feestdag van Koeweit:

movie

Met nadruk op showtje, haha. Bedankt voor het delen:)

Groupe-F barsten van de orginaliteit!
Dat heb ik inmiddels wel door naar dat ik een aantal shows van hun heb gezien (op film)
wel een lekker showtje, de tempo zit er goed in!

Groupe-F barsten van de orginaliteit!
Dat heb ik inmiddels wel door naar dat ik een aantal shows van hun heb gezien (op film)
wel een lekker showtje, de tempo zit er goed in!

dat is ook een beetje typisch aan franse vuurwerkmakers. Die zijn nogal eens creatief. zie maar naar het winnende vuurwerk van het franse Lacroix-Rugerie geschoten in Oman waar ze 1e werden. Of het winnende vuurwerk van Intermede geschoten in knokke-heist vorig jaar.

ik mag graag (grote) pyromusicals zien van franse bedrijven ze zijn redelijk vaak creatiever in elkaar gezet dan van collega's uit andere landen.

Een filmpje over een stel malloten

Tekst:
A crazy fireworks festival where people in Taiwan gear up in protection
(scooter helmet the main essential) and 'cleanse themselves' to a barrage of bottle rockets. The trailers holding the fireworks are know as 'bee hives' and they have the ability to shoot off 10's of thousands of bottle rockets into all random directions, most notably your eyes! The tradition originated during a cholera epidemic centuries ago. The fireworks (sulfur), which were commonly used in their traditional convictions, stopped the spread of cholera or something along those lines. - Starring Dave and Monique, yay!

Film
+ YouTube Video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan