Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chinees Nieuwjaar. (Heftig)

Chinees Nieuwjaar. (Heftig)

Volgens de plaatser van dit filmpje is het tijdens het Chinese nieuwjaar.

Vooral het einde is echt gaaf. Gekke Chinezen.:p
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Even lekker shoppen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

The biggest firework at the Arthur, IL Fireworks Festival failed to go off until it was a few hundred feet away from spectators on the ground. Several people recieved burns from flying sparks

Laatst bewerkt door een moderator:
+ YouTube Video

Dit is wat je ziet
1. terminator 100 shots
2. Pirofantasia Trueno 100 shots
3. Pirofantasia Color 100 shots
4. 2x Trueno's Y Pitos 50 shots
5. 3x Bateria Sound King 25 shots

New Years Fire Works, Manila Philippines 2011

New Years Fire Works, Manila Philippines 2011

In Manilla gaan ze in ieder geval ook lekker los, mooi uitzicht over de stad :)

Gaat daar toch menig groter inch kaliberblokkie de lucht in dan hier. Mooi gefilmd in HD, dus het is echt genieten dit filmpje.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
haha

+ YouTube Video

ik net wat vuurwerk filmpjes kijken..
en opeens kom ik Frits (Fritsie) van de rijswijkse vuurwerkhal tegen!

In Manilla gaan ze in ieder geval ook lekker los, mooi uitzicht over de stad :)

Gaat daar toch menig groter inch kaliberblokkie de lucht in dan hier. Mooi gefilmd in HD, dus het is echt genieten dit filmpje.

movie

rijp voor het skyline topic
zou je deze daar kunnen plaatsen?

Als je het forum nou echt goed in de gaten houd dan had je geweten dat dit filmpje een tijdje terug al was geplaatst Yorrick :p

heb een heel groot deel van dit topic door geneust en gezien.. maar deze was ik niet tegen gekomen.. maarja, als we voor elk filmpje dat we in dit topic willen zetten kijken of het er al staat word het wel een grote klus.. :p

Headoner dit is inderdaat een leuk filmpje!
Doet me erg denken aan Rotello!
Mocht je dat nog niet gezien hebben zoek dat dan maar even op.
Ik wil geen reclamen maken maar RedBaron (van dit forum) verkoopt een dvd van rotello
Mocht je van dit soort shows houden (net als ik) is het een apsolutte MUSTHEAVE!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan