Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam nog een paar filmpjes tegen met mooie blokkies :bonk:

Gr .Teejoo

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

ook dit jaar is er weer zo een knoeperd van een 40+inch shell de lucht ingeschoten in Japan:

+ YouTube Video

Het blijft een spektakel.. ondanks dat we de beelden nu zo stilletjes aan wel kennen :)

Misschien allang gepost, maar ik als Rocketfreak kan het niet laten :D:

+ YouTube Video

Alhoewel die voor het formaat best tegenvalt :shocked:, al heb ik het niet in het echie meegemaakt natuurlijk :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Fireworks Fun with Mike & Lilly

Fireworks Fun with Mike & Lilly

Follow along as we enjoy some fireworks fun with Mike and Lilly. Here we enjoy some 3, 5 and 6 inch shells

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Dit leuke stukkie is geschoten met de schiet apparatuur van DBK Fireworks.

Maar goed. Ik heb hier nog een mooi youtube filmpje van een prachtige pyromusical. Het bewijst nog maar eens dat ook de Japanners geweldig gesynchorniseerde shows kunnen schieten!

En dit op de prachtige muziek van Starwars

+ YouTube Video

Ik wist niet dat DBK deze apparatuur zelf maakte!?
En wanneer krijgen we onze apparatuur weer terug uit Japan?
We hebben het straks zelf ook weer nodig, zij het met minder que's.

100 Shot Salute Cake (Daytime)
BY: displayfireworks1

''I did not get more information on this one other than it is a 1.3 item. I would love to shoot around three of these together for an extreme backyard fireworks opener.''
+ YouTube Video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan