Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
`zo heey mooie shells hoor voor een prive showtje!
ooh mooie finale van de laatste 2 shells

Lelystad 2003 by Vinnievuurwerk (Vincent)
Symphonisch vuurwerk te Lelystad.
vuurwerk werd geschoten door de firma Wagenvoort uit Wapenveld.

Leuke fim van Lelystad alzeg ik dat zelf als de maken van bovenstaand film.
Ben bezig om al mijn oude lelystad films op vimeo te zetten.
Voor dat ze op Bataviastad schoten heeft wagenvoort deze shows op nog 2 andere plaatsen geschoten. en aan mijn bandjes te zien kom ik dan terug tot 1998. voor de ramp van Enschede zien we nog diversen 12 inchers de lucht in gaan bij dit vuurwerk !! Ben blij dat ik dit nog heb meegemaakt.

Is inderdaad een schitterende show Vincent die van Lelystad, ik heb ervan genoten, bedankt voor je beelden, goede kwaliteit overigens
Je krijgt kippenvel bij de opening van John Lennon.

Leuk filmpje van 2003!

Leuke fim van Lelystad alzeg ik dat zelf als de maken van bovenstaand film.
Ben bezig om al mijn oude lelystad films op vimeo te zetten.
Voor dat ze op Bataviastad schoten heeft wagenvoort deze shows op nog 2 andere plaatsen geschoten. en aan mijn bandjes te zien kom ik dan terug tot 1998. voor de ramp van Enschede zien we nog diversen 12 inchers de lucht in gaan bij dit vuurwerk !! Ben blij dat ik dit nog heb meegemaakt.

Hey Vincent, Ik heb ooit eens een filmpje gezien van je van lelystad die had je toen met Michel bezocht. toen schoten ze volgens mij ook nog hele grote kalibers. dat was toen goed te horen aan jullie commentaren. Was een leuk filmpje!

Ik heb alleen geen idee welk jaar dat was.

Laatst bewerkt:
omdat ik op mijn limiet zit van Vimeo.
Is dit een tijdelijke film van mooie stukkies uit de show van Lelystad 1998 , geschoten door de firma Wagenvoort uit Wapenveld. Dit vuurwerk werd toendertijd nog geschoten op een grasveldje naast een basisschool.
we staan ongeveer 50 tot 70 meter van de mortierenvandaan. dus alles knalt recht boven je. kickuh hoor. max kaliber zal wel rond de 10 a 12 inch geweest zijn. (jaja toen kon dat nog)

Prachtig Vinnie! Bedankt voor het delen van deze mooie films, en btw ook de andere die je op vimeo hebt gezet.

zeer mooi niet normaal meer dt dat toen nog kon.!
is tog wel een droom dat dit nog terug mag komen!

Zo geweldig, ik denk dat iedereen dat gevoel graag mee zou maken, een massa mensen onder ontploffende shells, geweldig gewoon! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan