Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet of dit filmpje al eens geplaatst is maar vond het wel geinig.
Deze kwam ik tegen op YouTube, vuurwerk in 3D geluid.
Werkt alleen met een koptelefoon.
movie

Niks 3D aan gewoon normaal stereo geluid.. Exact hetzelfde geluid wat ik ook produceer bij mijn videos.

Maar goed. Dave onze pyrogekke nuchtere amerikaan heeft weer een leuke video online gemikt.. Dit keer eentje van liefst 1 uur lang. En dit met als onderwerp een achtertuin vuurwerkje die hij gaat schieten enzo. Ontzettend vermakelijk hoe hij op de altijd nuchtere rustige toon, toch gepassioneerd verteld over het geen we zien op beeld:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

displayfireworks1

This is the making of the fireworks display by the Junior Pyrotechnic Association. The display is from the Pyrotechnic Guild International in Mason City Iowa 2009.
What you are witnessing in the video is the future of fireworks and pyrotechnicians. When I first saw a JPA display in Fargo at a PGI convention I was absolutely amazed and was determined to document their efforts at the 2009 convention.
Special thanks to Frankie for allowing me video access, keep up the good work guys

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is zijn youtube kanaal, erg leuk om is een keer te kijken er staan zoveel leuke filmpjes op: http://www.youtube.com/user/displayfireworks1

Laatst bewerkt:
Toch wordt er in Oostenrijk met oud en nieuwd behoorlijk gestookt aan het filmpje te zien. In ieder geval de lucht boven de stad behoorlijk verlicht :)

+ YouTube Video

Vuurwerkverkoop in Duitsland, kijk het filmpje af want ze laten ook een stuk zien van het grote magazijn van Comet Feuerwerk :)

+ YouTube Video

Voor diegene die het ontplofte SE Fireworks eens in actie hadden willen zien. Hier een filmpje uit 1998 wat opgedoken is op Youtube:

+ YouTube Video

Er wordt flink gas gegeven!

Hoe tuig je een kerstboom af ??

Hoe tuig je een kerstboom af ??

Dit is natuurlijk ook een leuke manier om van je kerstboom af te komen :D

+ YouTube Video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan