Filmpjes gevonden op internet deel II

Misschien een leuk idee voor een nieuwe cake?
Welke importeur neemt het voortouw en laat deze cake produceren? :D

Jwtjuh :bye:

Nou en.. Het heeft wel wat van het stieren rennen vind ik.. Eerst met de neus er boven op, en als het uit de hand dreigt te lopen, snel de benen proberen te nemen.
Iedereen vind het fantastisch toch? Eerst lijkt het wel een aanslag, maar dan begint iedereen te klappen. Dit zal daar ook traditie zijn.. altijd in mei is dit geloof ik.

Maar puur op eigen risico toch? Zo hoort het vind ik :)

Dit gaat echt helemaal nergens meer over, gewoon onder een mascleta doorlopen :bonk:

Vallen er op dit soort feesten niet gigantisch veel gewonden?

Een batteria heet dit in San Severo, Italië.
Dit feest wordt ieder jaar in het derde weekend van Mei gevierd.
Er gebeurt daar opvallend genoeg zeer weinig qua gewonden. Maar bij iedere Batteria staan wel altijd ambulances klaar mocht er iets fout gaan.

In 2016 zal ik hier voor het 5e jaar bij zijn, kijk ook eens op mijn kanaal naar de tientallen filmpjes die ik heb gemaakt tijdens dit festival.

Enkele voorbeelden:

Waarom is dit effect nou nergens in Nederland te krijgen?

Heb dit blok zelf vroeger ook gehad,was een 49 schots 30mm blokje genaamd VT Peuble van Bonbridge.
De 2de is de 25 schots green glittering willow van Bonbridge.

Ik zag dit gister op tv voorbij komen. Bij Storage Hunters UK is een container vol vuurwerk.

Stelt veder niet veel voor maar wou het toch even delen.

Vanaf 11:45 gaat de container open en vanaf 19:56 gaat de koper er binnen kijken.

Waarom is dit effect nou nergens in Nederland te krijgen?

Heb dit blok zelf vroeger ook gehad,was een 49 schots 30mm blokje genaamd VT Peuble van Bonbridge.
De 2de is de 25 schots green glittering willow van Bonbridge.

De Pyro Finale box 4.0 waar nu in dit topic over wordt gepraat heeft een soort gelijk effect. Misschien is dat wat je zoekt? Wel aan de prijs trouwens.

Of deze:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan