Filmpjes gevonden op internet deel II

Bij het kanaal PyroMotteFullHD weten ze als geen ander hoe je leuke 'stookvideo's' maakt. De sfeer spat er hier naar mijn mening echt vanaf, ook al staan ze maar op een parkeerplaats ergens achteraf. Bij de stookvideo's kiezen ze keer op keer voor een leuke samenstelling van top kwaliteit en geregeld ook unieke producten. Beelden van overdag stoken blijven overigens ook geweldig.

Blijft mooi om te zien hoe dit bij die mensen leeft. Helaas is ook dit een traditie die verloren lijkt te gaan op een aantal brandstapels na.

Aangezien we geen pijlen meer mogen ,,, een compound hiervan zou ik ook goed vinden importeurs :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet echt vuurwerk , maar wel vet als dat echt zo knettert .
Al zou ik mijn telefoon er niet aan hangen.

Kost schijnbaar 68 dollar .

Mijn god hey , hier is weer een voorbeeld dat sommige mensen totaal niet weten wat ze kopen en dus ook de aanwijzingen niet lezen .
Voor zulke mensen zou er een voorlichting op tv moeten komen, gelukkig loopt het volgens mij goed af maar een vulkaan van 5/6m in huis op tafel aansteken en er in eerste instantie ook nog zo kort op blijven zitten :bonk:

Mijn god hey , hier is weer een voorbeeld dat sommige mensen totaal niet weten wat ze kopen en dus ook de aanwijzingen niet lezen .
Voor zulke mensen zou er een voorlichting op tv moeten komen, gelukkig loopt het volgens mij goed af maar een vulkaan van 5/6m in huis op tafel aansteken en er in eerste instantie ook nog zo kort op blijven zitten :bonk:

Ongelofelijk dit.....
En naar blijven lachen al staat het huis bijna in de hens

Nice Amerikaans vuurwerk:

Indiërs kunnen er ook wat van. Check die dikke (daar kennelijk consu) buizen dan!
Bekijk de rest ook, ze hebben nog meer van dit soort dikke dingen!

Kijkende naar wat Amerikanen en Indiërs afsteken, kan het kennelijk nog beter dan wat wij in Nederland mogen.

Disneyland Paris New Years Eve Party 2022-2023

Disneyland Shang-Hai NYE 2022-2023

Walt Disney World - Magic Kingdom NYE 2022-2023

Back
Bovenaan