[Film] Wolff - Hunter - Nog 40 dagen!!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
De Hunter, een enorme bak (lucht), qua uiterlijk zeer indrukwekkend en op de demo bleef hij mij ook telkens interesseren. Dus toch gekocht, ook eentje voor mijn ouders, in de nacht geschoten (wel wat mistig), beviel goed, maar besefte me achteraf pas tijdens het bekijken van de films dat ie gewoon niet helemaal goed was, hij was niet zoals op de demo's die ik heb gezien... Zonde, vond hem wel vet, maar het is minder dan ik had verwacht.

Film toont hem wel minder duidelijk dan hij in werkelijkheid was.

Inderdaad, deze viel wel wat tegen helaas.
Geen slechte bak, maar de verwachtingen waren helaas hoger.

Achtergrond geluid is zeker lekker.

Had deze cake ook en vond hem ook tegenvallen.
Zeer grote cake met een matige uitwerking helaas.

De effecten zijn toch aardig hetzelfde als op de demofilmpjes volgens mij, of waren ze gewoon minder groot/minder burst?

Het finaleschot met crackling was in ieder geval niet aanwezig zoals op de Wolff-demo, miste daardoor wel iets, want doordat ie zoveel pauze heeft, moet je een duidelijk einde hebben.

Ja, maar in de eerste post van het Hunter Topic staan 2 filmpjes en in de bovenste daarvan zitten die spinners er ook niet in...

Dat vraag ik mij inderdaad ook af.
Heb deze bak vorig jaar gezien. Als je hem neerzet als bijzettafel dan zou niemand er vanop kijken.
Echt een supergrote bak. Als ik dan zie wat eruit komt valt het mij wel een beetje tegen.
En dan ook nog de verschillende versies. Dat zou ik mijn geld er denk ik liever niet op inzetten.
greetzzz

Back
Bovenaan