[Film] Vraatzucht + Burst Duo 72s - Nog 51 dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Wij beginnen de dag altijd relatief rustig, zo ook afgelopen jaar, wel met herrie natuurlijk, maar nu eerst wat rauwe fluiters en vervolgens een salute-cake die net even wat sneller schoot dan normaal. :rolleyes:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mike, ik vind de filmpjes echt leuk. Maar toch vraag ik mij af waarom je burst duo boven losse SS en SB? Wat is het voordeel om het pakket te kopen t.o.v. de losse cakes? Was de losse SB niet te koop in de omgeving?

Dit had puur de reden dat de winkel waar ik dit gekocht heb, niet de SS in het assortiment had en dat de kwaliteit van de cake minstens zo goed is. Het klopt dat je met deze pakketten in totaal iets duurder uit bent, dat zou dan ook de enige reden zijn om losse cakes te kopen, nu kwam het zo uit en we hebben ervan genoten! :D

BAM!

Niet in het assortiment. Wow. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Ik dacht echt dat de SS standaard in iedere folder staat.

Maar goed, heb de NM/SB ook gehad en het is inderdaad een lekkere rambak. Deze viel mij in positieve zin op toen ik mijn eigen beelden terugkeek. :bye:

Niet in het assortiment. Wow. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Ik dacht echt dat de SS standaard in iedere folder staat.

Maar goed, heb de NM/SB ook gehad en het is inderdaad een lekkere rambak. Deze viel mij in positieve zin op toen ik mijn eigen beelden terugkeek. :bye:

Ja, Vuurwerkland-winkel die enkel dat B&W-assortiment aanhoudt en niet zoals Steenbergen meerdere lijnen heeft, dan krijg je dat, was dus allang blij dat er een omlabeling was. :p

Alweer zoon heerlijk filmpie!
Maar ik wist niet dat de vraatzucht zo lekker was!
Normaal ga ik meestal voor de 3 stage wistle cake.
Maar deze mag er zo te zien ook wezen!
Top weer hoor Mike

Ja, Vuurwerkland-winkel die enkel dat B&W-assortiment aanhoudt en niet zoals Steenbergen meerdere lijnen heeft, dan krijg je dat, was dus allang blij dat er een omlabeling was. :p

*mompelt iets over Hornsveld*

Lekker filmpske heur :) Die vraatzucht floot hier toch wel erg netjes met vier trappen. Ik zit er aan te denken om er een projectje mee te maken...

Sow. En nu is het opeens nog maar 51 dagen! Gaat snel moet ik zeggen, we zijn al bijna bij de 4. Die cake van Burst Duo klinkt trouwens erg lekker op de video, de knallen komen erg goed over. Complimentos! :thumbup:

Dat hoeft toch niets te zeggen over het modden? Ik heb ook batterijen gehad die veel sneller dan normaal hoorden te gaan, maar dat betekend niet dat ze zijn aangepast! :p

Je ziet op het filmpje dat er niets is gebeurd met deze cake of dat Mattenfreak heel goed is geweest in de kleuterklas met het vak creabea.

^Als dat een reactie op mijn post is, het woordje 'dus' versterkte het woordje 'gemodde' inderdaad maar dat was niet hoe ik het bedoelde. Heb het dus ook even ge-edit. :wink:

OT: 2 goede cakes, zeker de Burst Duo mag standaard zo geproduceerd worden. :)

Is de no mercy aan het eind gemod?
Of gaar er een gemodde silver salute erdoor?

Eerste toch?

Hehe, het opbouwend effect is inderdaad wat versneld. :p
De reacties van de anderen was ook lachen, die verwachtten het ook niet, had het label netjes gelaten. :)

Hehe, het opbouwend effect is inderdaad wat versneld. :p
De reacties van de anderen was ook lachen, die verwachtten het ook niet, had het label netjes gelaten. :)

Ik zat ook te kijken en ik dacht, hoe hebben ze dat dan gedaan, zo netjes dat het nog eruit zag hahah:D

Nja, ik vind stoute cakes wel leuker dan originele :devil:

Back
Bovenaan