[Film] Tropic 234 - Nog 29 dagen !

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Onze buurman Raymond, had ook dit mooie blok nog staan.
Helaas geen lid van het forum, maar wel een liefhebber.
De TB 234, al eens eerder gepost door ons waar hij afging in een straat achter ons.
Nu dus pal voor onze neus.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

weer een mooi filmpje, kan nu al niet meer wachten tot het zo ver is haha. lekker blok ook trouwens!

dit is toch wel zoon heerlijk blok zeg, vooral als hij aan het 3" gedeelte begint.
een van de mooiste van tropic

Super filmpje weer, dat grote kaliber ziet er erg goed uit, jullie hebben wel geluk met al die buurtbewoners! :wink:

Mooi ding, gaat daarbij natuurlijk om die 3" shells aan het eind. Vond hem erg gaaf, maar moet toch zeggen, een leuk project met meerdere cakes geeft meer spektakel, op die enorme boeketten na dan.

Zagen hem dus eerder al gaan bij de achterburen (zie film Night Fire) en vervolgens kwam ie dus ook nog eens dichtbij langs, die achterburen stonden toen inmiddels ook in de straat te kijken haha.

Blijf er verbaasd over hoeveel professioneel vuurwerk je daar in Enschede de lucht in ziet gaan, normaal gesproken ben ik al blij als de buurman een meterpakket heeft haha, weinig mensen die stoken. :bonk:

Inderdaad wat een geluk Moet je dan hebben met zulke buren maar erg mooi blok

Begreep dat de buurman er dit jaar niet is met de viering, jammer, had weer wat mooie momenten op kunnen leveren!

Mooi ding, gaat daarbij natuurlijk om die 3" shells aan het eind. Vond hem erg gaaf, maar moet toch zeggen, een leuk project met meerdere cakes geeft meer spektakel, op die enorme boeketten na dan.

Zagen hem dus eerder al gaan bij de achterburen (zie film Night Fire) en vervolgens kwam ie dus ook nog eens dichtbij langs, die achterburen stonden toen inmiddels ook in de straat te kijken haha.

Blijf er verbaasd over hoeveel professioneel vuurwerk je daar in Enschede de lucht in ziet gaan, normaal gesproken ben ik al blij als de buurman een meterpakket heeft haha, weinig mensen die stoken. :bonk:

Begreep dat de buurman er dit jaar niet is met de viering, jammer, had weer wat mooie momenten op kunnen leveren!
ja idd erg mooi blok maar ben het niet helemaal eens om een project te maken met meerde cake's mooier is maar dat is een kwestie van smaak denk ik.:rolleyes:

Lekker hoor dit is toch even andere koek vergeleken met een consumenten cake.
Ookal kan je dat natuurlijk nooit met elkaar vergelijken afijn nog maar 29 dagen :D .

tjonge er komen aftel fims van alle kanten op ons af ,waar van d ene nog mooier is dan de anders . :)
het hele aftel gebeuren begint uit te groeien tot een groot cinema festijn :D

Wow wat een bak! :shocked:
Vind de boeketten na de spinners erg zwak, maar dat einde maakt dat dubbel en dwars goed!:D
Zou leuk zijn als ze dit legaal maken en dan verkopen voor een euro of 50!:wink:

tof blok!
alleen iets mis bij schot 4 of 5 zo lijkt het? of is dat iets anders?

ik hoop trouwens ook op zo'n buurman dit jaar, ideaal :wink:

Back
Bovenaan