[Film] Trailer aftellen naar 2012 !!!

Zo daar komen we zeker van in de stemming :). Heerlijk zeg! Nu de komende maanden nog door zien te komen...het kriebelt als een gek :wink:.

Ja hoor lekker dan! Ziet er top uit jongens, gaat weer een mooi seizoen worden met de films zie ik al:D

Zo dan...als het al niet begonnen was....nu wel :D
Heerlijk filmpje om heerlijke momenten terug te zien en super sfeer beelden te zien die ik nog niet kende :D

We gaan knallen dit seizoen!

lekker hoor! zie alweer leuke rollen projecten van onze Mattenfreak!
Kan haast niet wachten op meer beelden!
Ja het komt steeds dichterbij!

geweldig dit!!! Als de kriebels al niet aanwezig waren dan zijn ze er nu vollop! Mike heeft het weer voor elkaar gekregen.. ik heb weet het kippenvel te pakken (en dit keer niet omdat Mike een liedje zingt)

Tja, ga je nietsvermoedend kijken, zie je jezelf ineens terug in het filmpje :p

Maar echt, een supertrailer weer, en ik heb er helemaal zin in! We maken er weer een topjaar van!!

Heerlijk weer dit nu zo de vakantie is afgelopen is dit toch de beste manier om weer naar de dag der dagen toe te leven.

Super filmpje. Ook weer een heel goed liedje onder.(vorig jaar was het toch ook iets van cascada) En niet tot 5 uur 's nachts black opsen he.

Dat belooft alvast veel moois :)
Bedankt voor dit heerlijke filmpje Mike!

Het seizoen is weer begonnen, Vuurwerkcrew is er klaar voor en ik heb er zin in!

We maken er weer een mooi feest van met zijn allen!

nice, Leuk filpmje.
Altijd leuk om een soort van countdown filpmje te zien.
Ik heb er zin in, maar dat heb ik al het hele jaar.

greetzz

Prachtig om te zien allemaal maar 1 ding.

Ik denk dat trailer niet op zijn plaats is momenteel.

De term TEASER lijkt me meer gepast nu:p

geweldig filmpje! kriebels komen al weer.... nog 120 dagen, nu maar ff keihard lijstjes maken enzo

tjonge jonge wat julie per persoon staan weg te stoken krijg ik niet voor elkaar .
hebben julie soms een gezamelijk buget

tjonge jonge wat julie per persoon staan weg te stoken krijg ik niet voor elkaar .
hebben julie soms een gezamelijk buget

Meer geld uitgeven Joost. Of met lijpo's je dag doorbrengen. Dat wil ook helpen (niemand kan zeggen dat we 100% normaal zijn. Vraag 1 voor de psychiatrie; wat is normaal?). :D

Back
Bovenaan