[Film] Titanium Thunder (8 stuks) - Nog 351 dagen!!!

100 karton bedoelt tie toch zeker??!! :D Ik wilde eerst een topic aanmaken, beste knalcake 2013, maar dacht, ach dat staat allang vast! De meest besproken salute cake 1 zal het wel winnen. Maar eigenlijk zou ik de titanium thunder boven de salute 1 willen stellen! Ja de knallen van de vulcan cake gaan harder, maar als het om inventiviteit en kwaliteit gaat, dan staat deze bij mij boven aan!

hij haalt de salute cake 1 (net) niet qua knal,
maar de Z-shape tails en het tempo maken dat meer dan goed.

en dat is natuurlijk ook logisch, 500/70 = 7.1 gram per shot inclusief lift en ti tail.

de Inshock zit daar dik overheen per shot en heeft geen ti tail/boeket.

erg knap dat je met zo weinig kruit per tube zo'n beest van een cake kan laten produceren trouwens.
Ik sluit me hier volledig bij aan....hij is net iets minder hard dan de salute1 maar de waaier maakt dit zeker goed!

Prachtige cake! Bij toeval aangekomen doordat een ander artikel niet leverbaar was. Heb toen voor deze gekozen met eigenlijk de insteek "ik laat mij verrassen". En dat deed deze cake. Twijfelde nog wanneer ik hem zou afsteken. Zou het wel voldoende "geweld" voor na 00.00. Ja, hoor! Geen enkel probleem. Gewoon super!

Mooie cakes dat zeker! Doet zo te horen niet onder aan illegaal vuurwerk

Echter omtrent het vuurwerkverbod waar ook hier heel erg druk om gemaakt wordt. 8x zo'n cake in je straat is wel geweld hoor. En zo te zien is er ook veel ander vuurwerk afgestoken. Ook zie ik heel veel andere video's waar in grote getallen legaal vuurwerk ontstoken wordt tegelijk. Het is voor ons freaks prachtig maar het draagt natuurlijk niet goed bij aan de vuurwerktraditie. Hebben jullie geen klachten gehad van de buurt? Kan me voorstellen als je de hele dag dikke cakes voor je deur afgestoken wordt en honden hebt die daar last van hebben op een gegeven moment wel gevraagd wordt om een straatje verderop te staan?

Mooie cakes dat zeker! Doet zo te horen niet onder aan illegaal vuurwerk

Echter omtrent het vuurwerkverbod waar ook hier heel erg druk om gemaakt wordt. 8x zo'n cake in je straat is wel geweld hoor. En zo te zien is er ook veel ander vuurwerk afgestoken. Ook zie ik heel veel andere video's waar in grote getallen legaal vuurwerk ontstoken wordt tegelijk. Het is voor ons freaks prachtig maar het draagt natuurlijk niet goed bij aan de vuurwerktraditie. Hebben jullie geen klachten gehad van de buurt? Kan me voorstellen als je de hele dag dikke cakes voor je deur afgestoken wordt en honden hebt die daar last van hebben op een gegeven moment wel gevraagd wordt om een straatje verderop te staan?

Waarom zou dat.
Het vuurwerk is CE gekeurd en gewoon legaal.
Daarbij is sier niet zozeer het probleem in Nederland maar de zwaardere knallers als cobra 6 etc.
Men moet zich drukker maken om belangrijkere dingen.

gr

Laatst bewerkt:
Ik probeer ook altijd met alles en iedereen rekening te houden.
Ook de 31ste, maar ik wijs ze er gewoon op de het legaal consumenten vuurwerk is en dan vinden ze het prima.
Hier komen de klachten ook niet vandaan, dat is het vroege afstekenen en het zware spul.

Ik schiet de laatste 5 a 6 jaar altijd een "showtje" en de buurt vind het prachtig, waar ik ook ben.
totaal geen klachten alleen maar complimentjes.
en er word door de buurt al voorgesteld om volgend jaar een kraampje met warme chocomel en oliebollen neer zetten!! :D

en zelfs van de oudjes kregen we alleen maar complimenten.
en als die 100 man publiek nou allemaal ook nog eens 20 euro doneren dan ben ik helemaal blij maar helaas gebeurd dat nog niet :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik probeer ook altijd met alles en iedereen rekening te houden.
Ook de 31ste, maar ik wijs ze er gewoon op de het legaal consumenten vuurwerk is en dan vinden ze het prima.
Hier komen de klachten ook niet vandaan, dat is het vroege afstekenen en het zware spul.

Ja dat klopt wel. Maar officieel is er die 25 kilo regel. Maar ik neem aan dat als je klachten krijt dat ook een straatje verderop gaat staan? Want zoals gezegd,of het geluid is erg goed maar deze cakes doen zeker niet onder aan illegaal vuurwerk

Dank je voor het compliment voor mijn camera. Het is zeker goed geluid... mag ook wel voor dat geld. De cake doet ook weinig onder voor illegaal, dus waarom nog het risico lopen?

On topic: Titanium Thunder.

Dank je voor het compliment voor mijn camera. Het is zeker goed geluid... mag ook wel voor dat geld. De cake doet ook weinig onder voor illegaal, dus waarom nog het risico lopen?

On topic: Titanium Thunder.

Welke camera gebruik je? Als ik zo vrij mag zijn.:wink:

Daarna natuurlijk weer On Topic :D

Back
Bovenaan