Dennis010
Banned
Als dat zo is dan ben ik verkocht. Tails, ti boeketten en meer schoten. Nu nog een winkel zoeken!
Vuurwerk Orthen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als dat zo is dan ben ik verkocht. Tails, ti boeketten en meer schoten. Nu nog een winkel zoeken!
Vuurwerk Orthen.
Dat was idd 1 van de 11 winkels waar het Evolution vuurwerk verkrijgbaar was.
Voor dit jaar trachten we 15 exclusieve dealerchips te hebben.
De 1e contacten zijn er al.
gr
Marchel
Evolution Fireworks.
Ook in apeldoorn?
Komt er ook iets in omgv kop van noord Holland
Ik sluit me hier volledig bij aan....hij is net iets minder hard dan de salute1 maar de waaier maakt dit zeker goed!hij haalt de salute cake 1 (net) niet qua knal,
maar de Z-shape tails en het tempo maken dat meer dan goed.
en dat is natuurlijk ook logisch, 500/70 = 7.1 gram per shot inclusief lift en ti tail.
de Inshock zit daar dik overheen per shot en heeft geen ti tail/boeket.
erg knap dat je met zo weinig kruit per tube zo'n beest van een cake kan laten produceren trouwens.
Mooie cakes dat zeker! Doet zo te horen niet onder aan illegaal vuurwerk
Echter omtrent het vuurwerkverbod waar ook hier heel erg druk om gemaakt wordt. 8x zo'n cake in je straat is wel geweld hoor. En zo te zien is er ook veel ander vuurwerk afgestoken. Ook zie ik heel veel andere video's waar in grote getallen legaal vuurwerk ontstoken wordt tegelijk. Het is voor ons freaks prachtig maar het draagt natuurlijk niet goed bij aan de vuurwerktraditie. Hebben jullie geen klachten gehad van de buurt? Kan me voorstellen als je de hele dag dikke cakes voor je deur afgestoken wordt en honden hebt die daar last van hebben op een gegeven moment wel gevraagd wordt om een straatje verderop te staan?
Ik probeer ook altijd met alles en iedereen rekening te houden.
Ook de 31ste, maar ik wijs ze er gewoon op de het legaal consumenten vuurwerk is en dan vinden ze het prima.
Hier komen de klachten ook niet vandaan, dat is het vroege afstekenen en het zware spul.
Dank je voor het compliment voor mijn camera. Het is zeker goed geluid... mag ook wel voor dat geld. De cake doet ook weinig onder voor illegaal, dus waarom nog het risico lopen?
On topic: Titanium Thunder.