[Film] TB106a (2 films) - Nog 75 dagen !

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij twee filmpjes van een knal blok.
Opeens kwam er iemand van verder op aanzetten met deze blokjes.
Hij had geen idee wat het was en wij dus ook niet.
Maar we werden zeker verrasd.
Het was een heftig blokje met zeer harde klappen.
Tempo was ook perfect voor deze knallen, afsluitend met een lekkere finale.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tijd gaat inderdaad erg snel gelukkig.
Geniet er maar van, je zit zo weer in januari en dan denk je: was het maar alvast 17 oktober:wink:.

Lekkere ti boeketjes hoor! Lijken me leuke blokjes. Ze hadden beter 2 tegelijk kunnen doen, hadje echt lekker geweld.

Haha, en toch is het waar, wij kennen die "iemand" wel hoor, die stookte lekker mee met ons, vandaar dat we ook nog meer mooie films hebben dan verwacht. :D

Gave cakes dit, harde beuken, lekker tempo, mooi voor tussendoor! Klapt er goed bovenuit in ieder geval.

Waar zijn deze knallen nou mee te vergelijken? Moet ik dan denken aan een iets hardere silver salute of is dit toch echt te vergelijken met bijvoorbeeld zink 901 pijlen(ik snap dat deze knal heel ver uit elkaar ligt maar wil meer een beetje een vergelijking).

Haha, en toch is het waar, wij kennen die "iemand" wel hoor, die stookte lekker mee met ons, vandaar dat we ook nog meer mooie films hebben dan verwacht. :D

Gave cakes dit, harde beuken, lekker tempo, mooi voor tussendoor! Klapt er goed bovenuit in ieder geval.

Je spreekt in elk geval goed twents met je onmeunig hahaha!!:D

Je spreekt in elk geval goed twents met je onmeunig hahaha!!:D

Jaja haha, 100 put'n!

Waar zijn deze knallen nou mee te vergelijken? Moet ik dan denken aan een iets hardere silver salute of is dit toch echt te vergelijken met bijvoorbeeld zink 901 pijlen(ik snap dat deze knal heel ver uit elkaar ligt maar wil meer een beetje een vergelijking).

Dit gaat absoluut boven alle NL knalcakes uit, beuken zijn het, geen knallen meer haha.

lekkere blokjes hoor.. bij ons komen ze er ook altijd mee aanwandelen dat prof spul.. meestal de buren van verderop in de wijk haha.

Back
Bovenaan