[Film] Sky Screamers - SkyLine - Nog 99 dagen!!!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hier een filmpje van de Sky Screamers van Schuurmans.
Een geweldige cake die ik er eigenlijk ieder jaar wel weer bij moet hebben.

Geweldige bak Wesley, helaas heb ik hem nog nooit in mijn collectie mogen hebben maar zo als ik hem nu zie staat hij iig op mijn lijstje :)

Moet je zeker doen Arjan, krijg je absoluut geen spijt van.
Iedere keer weer zwaar genoten van deze pracht bak.

Ik hoop hem dit jaar ook nog ergens te scoren! na hem 2 jaar achter elkaar mis gelopen te zijn, beide keren besteld en niet geleverd!

Hoop hem dit jaar ook te hebben. De laatste besteld bij Harten4/Pyrovoordeel.
Hopen dat ze er zuinig op zijn voor me :D

doe dat nooit meer overdag .
als je deze tot 00:00 had bewaart had je je zelf onderscheiden van de hele stokende meute .
als ik dit hoor denk ik Fuck de korting ik wil hem gewoon hebben .

doe dat nooit meer overdag .
als je deze tot 00:00 had bewaart had je je zelf onderscheiden van de hele stokende meute .
als ik dit hoor denk ik Fuck de korting ik wil hem gewoon hebben .

Gelukkig had ik er nog een paar voor snachts:wink:.

Wesley had er nog een aantal voor de nacht Joost hehe, die film komt vast ook nog.

Echt zieke bak, ook overdag, misschien juist nog wel beter, lekker stil en dan ineens dit! :D

Had er dit jaar ook een karton van ... wat een geniale bak is dit!
Dit jaar sla ik 'm over.. wilde 'm graag 1x per 4 doen, en dat was vorig jaar.. vet!

(en nee.. het regende zo hard.. dus geen film.. balen!)

Ik heb er pas 1 hiervan afgestoken. Het bleef er toen bij 1 vanwege de hoge prijs.
Dit jaar met de korting bij pyrovoordeel zijn het er 'iets' meer geworden hahaha.

's Nachts komt hij echt tot z'n recht, maar ook overdag misstaan die diepe huilers niet.

Je kan Pyrovoordeel / Harten4 mail sturen of ze hem kunnen bestellen voor je.

En hou Fuego vuurwerk in de gaten die gaat met kartonnen actie komen, misschien dat daar iets te halen valt nog..

Back
Bovenaan