[Film] Romeins Kwartet - nog 111 dagen!

pyroboy

VWC lid
Hier een filmpje van het Romeins Kwartet van Marijn Vuurwerk..
Naar mijn gevoel een beetje een gevaarlijk product.. de hummers hebben geen vaste koers en wanneer ze niet hoog genoeg komen en een horizontale baan zoeken komen ze richting je gezicht..

Maar goed, buiten dat het niet geheel veilig is naar mijn gevoel zijn het wel leuke kaarsen!

http://www.youtube.com/watch?v=bKfE906JNPc&feature=youtu.be

Inderdaad een beetje gevaarlijk die hummereffecten. Vliegen echt alle kanten op. Daarom altijd de vuurwerkbril op. Desondanks leuke kaarsen, wist niet dat dat bestond.

111 dagen nog.:D

Zal hij daarom ook uit het assortiment gaan?:sad: De hummers zijn inderdaad redelijk onvoorspelbaar.
Maar ik heb ze er elk jaar bij. Vind het gewoon toffe kaarsen en neem het hummer koppen dan maar op de koop toe. Gelukkig heb ik er tot nog toe rond de 24 van die kaarssen afgestoken en nog geen een keer teruggekopt:D.

Hele leuke candles inderdaad, gelukkig ook nog nooit wat terug hoeven koppen, maar ben het ermee eens dat ze soms weleens een gevaarlijke koers volgen. Bedankt voor de film!

Bedankt voor de mooie film Morris.
Zijn inderdaad zeer leuke dingen om erbij te hebben.

Deze 2 jaar terug gehad en moet zeggen vond ze levensgevaarlijk. De hummers vlogen zoals pyroboy al aangaf letterlijk rond je oren. Bij de eerste wist ik genoeg en verdubbelde mijn afstand tot de candle gelijk. Had het idee dat ze ook niet erg hoog kwamen, dus heb ze het jaar er op maar laten liggen.

Jammer dat ze er uit gaan het waren ondanks dat toch erg leuke candles.

@ vuurwerkkoning top dat je iedereen adviseerd je vuurwerkbril te dragen, maar bij candles als deze helpt het echt niet als je hem vol in je gezicht krijg. Een bril helpt naar mijn mening enkel tegen vonkjes die uit de lucht vallen. Maar als je een bombette vol in je gezicht krijg ben je toch echt getekend voor de rest van je leven. Je ogen beschermd hij misschien maar de rest van je gezicht toch echt niet.
Daarom mocht je deze nog kunnen bemachtigen, neem voldoende afstand mensen.Dit is een erg leuk maar gevaarlijk stukje vuurwerk.

Back
Bovenaan