[Film] Original - Hydra G + Hydra H - Nog 99 dagen!!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar nieuw op de markt, de Hydra-cakes en ook die hebben we geheel op film vastgelegd. Ik zal ze per 2 uploaden, vandaag de eerste 2, de G en de H!

Heerlijke cakes hoor. Heb ze helaas nog niet live mogen meemaken. Maar ziet er goed uit.

Inderdaad heerlijke cakes en ik heb ze vorig jaar bij de demo wel live mee mogen maken en ik moet zeggen dat ze dan nog vetter zijn dan ze op film te zien zijn, echte aanraders zijn het !

De eerste lijkt wat minder, hoewel de reacties aan het einde anders doen geloven.. De tweede is echt een heerlijke cake, genieten!

Vind vooral de H er erg mooi uitkomen op de film! Zijn de boeketten van deze blokken nou echt veel groter dan een blok van Wolff (Panter/Sniper), Bon (Wodka Blue) of Rubro (Events)?

Erg mooie cake's heb ze (ook) nog niet live kunnen aanschouwen, maar zit er wel serieus over na te denken om ze nog te gaan halen. Overigens ben ik ook benieuwd naar het antwoord op de vraag van Maiko:

Vind vooral de H er erg mooi uitkomen op de film! Zijn de boeketten van deze blokken nou echt veel groter dan een blok van Wolff (Panter/Sniper), Bon (Wodka Blue) of Rubro (Events)?

Eerlijk gezegd vond ik het heel erg meevallen.Zoals de 6-19 cakes van wolff deden zeker niet onder voor deze cakes.:)

heerlijke cakes.. heb ze ook mee mogen maken.
Echter kwamen zo te zien op dit filmpje de Salutes ook niet tot zijn recht.
De Salutes moeten ze er echt uit halen.
Verder is de versprijding gigantiesch..
Geweldig gefilmt .. al past de G niet echt goed op beeld!

Back
Bovenaan