[Film] Light Year vuurpijlen - Nog 122 dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Afgelopen jaar eens wat pijlen getest, dit zouden zeer goede pijlen zijn en dat wilde ik dan toch weleens zien. Iedere soort pijl is gefilmd, dan weten jullie ook wat je zult afsteken en inderdaad, ze zijn goed. :wink:

Volgorde van de pijlen; Blauw - Groen - Rood - Paars - Oranje

Bedankt voor het filmpje!

Afgelopen jaar deze pijlen ook gehad, vond ze naar mijn mening te hoog gaan waardoor de boeketten gelijk waren aan een pakketje van 10 euro.

Bedankt voor het filmpje!

Afgelopen jaar deze pijlen ook gehad, vond ze naar mijn mening te hoog gaan waardoor de boeketten gelijk waren aan een pakketje van 10 euro.

Haha. Bij mij stegen ze in sommige gevallen helemaal niet op en deden ze direct boem. Ik denk dat te hoog gaan in dat geval beter is :wink:

Heb ze zelf ook al een aantal jaar, maar moet zeggen dat ze gewoon goed blijven. Ook nog nooit last gehad van pijlen die te laag of aan de grond bleven.

Naar mijn idee zijn ze kwalitatief minder geworden in de jaren.. de boeketten zijn kleiner en sneller weg dan 'n tweetal jaren geleden.
Nog altijd goede pijlen voor het geld, maar voor mijn gevoel zijn ze beter geweest.

Wel weer een lekkere sfeerfilm.. altijd mooi als je iemand ziet stoken!

Dit zijn gewoon pijlen uit het jaar 2009 heb ik begrepen hoor, ik heb ze zelf nog liggen van afgelopen O&N en daar staat op dat ze van productie jaar 2009 komen...

Back
Bovenaan