[Film] - Krakatau - nog 118 dagen

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
En dit is de Krakatau van Original. We wisten niet wat we moesten verwachten, maar wat ging ie breed. Haha.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het eerste dat opvalt, is Erik in een wit/zwart jack. Hartje winter. Haha. En dan nog opavellend wegrennen ook. De lach op het filmpje says all.
:D

zooo.. lekker filmpje, deze doet het erg goed.
dit jaar toch maar eens alle 3 proberen, kijken of ze net zo goed zijn ls hun grote broer, met de moeilijke naam.

Tjemig wat een bruut ding zeg! :D

Dit is wat we nog missen in het Nederlandse assortiment!

Bedankt voor het delen :)

Tja ik dacht eigenlijk dat Erik van sterren hield, schijnbaar niet dus :p

geweldig filmpje hoor! Heerlijk harde crackling fontein!

Heerlijk filmpje! Altijd lachen met dit soort stukken vuurwerk. Erik voelde de hitte in z'n muil xd.

Hele mooie fontein. Maakt ook nog eens zeer veel lawaai en mooi breed effect. Wel zonde dat je die niet 's avonds hebben afgestoken. Maar jullie kennende was er vast nog zo eentje.

Die lach is van Mike.
Maar wat een prachtig ding is dit, niet normaal.
En zeker een lol gehad ja:D.

Mooie fontein ik heb in het voorjaar live mogen meemaken.
Wel opletten dat je hem niet te dicht bij auto's neerzet.
Anders krijg je hetzelfde verhaal als met de van der Nat fonteinen.
Maar zeker een top fontein.:blink::yes:

Geniaal moment op de dag, allemaal even een stapje achteruit doen want deze ging hard en breed. Prachtige fontein hoor.

Deze verwacht je inderdaad niet zo haha, maar wat een topding man, mooie inzet, ff "rustig" en fonteintje tussendoor!

Mooiste vind ik dat Erik heel rustig staat te gooien met zijn pyrotorch en ineens afstand moet nemen.

Back
Bovenaan