[Film] Klein kindershowtje - Nog 47 dagen !

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hier een klein kindershowtje wat opeens in ons opkwam.
Er was niets gepland, echt een spectakel is het dus ook niet.
Maar goed, het doel, de kinderen dus, hebben zich er erg mee vermaakt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

welk potje is dat in het begin met die crackling staarten?

trouwens wel link met die wasp gelukkig goed gegaan.

Dat is de Intensity van Rubro, Masterline.
Zeer gaaf product voor het geld.

Dit is leuk om naar te kijken. Showtje voor de kids. Ook die moeten het leuk vinden en niet schrikkerig worden van al die harde cakes en knalblokken en losse knallen. Rustig met de paplepel erin brengen. Haha.

Leuk initiatief(schrijf ik dit nu goed :)) dat jullie dit gedaan hebben. Complimenten.

Heel leuk gedaan! En heel goed te zien hoe 1 van jullie in de baan van het schot
gaat staan om de vrouw en kinders te beschermen. Ook dat mag eens gezegd worden.

Erg leuk inderdaad. Er wordt wel weer duidelijk dat potten die de lucht inschieten altijd vastgezet moeten worden, en dat helaas terwijl er kinderen bij zijn. Maar er is niks ergs gebeurd volgens mij, omdat het showtje gewoon doorgaat. En gelukkig maar! Welke fonteinen zijn dat trouwens? Die met die gekleurde vlam op het begin?

Leuk in elkaar gezet, ook die fontijn met die 'spinners' erin is erg leuk, zie niet precies wat het is, uit een familie pakketje?

De Titanium Vulcano is echt een top product, komt meerdere keren in de collectie hier.

Dit is niet alleen leuk voor de kids hé :wink:
Ligt het nu aan mij of dacht even iets fout te zien gaan bij de wasp?

Klopt, laatste schot van de Wasp ging over de grond, precies in de richting waar de vrouwen met kinderen stonden. Die hadden we juist op een goed vlak stuk gezet zodat ie stevig stond, maar de druk van het afvuren was bij de laatste 2 schoten blijkbaar toch te fel... Vervelend als dat gebeurt, gelukkig ging het goed en dat we erop letten, want Wesley sprong er ook direct voor, was echter het laatste schot én de cake stond na dat schot weer rechtop. :bonk:

Maar goed, leuk showtje, vrouwen en kids vonden het leuk en daar doe je het voor. Wijzelf weer wat leuks te stoken, die fonteinen ook weer meteen op. :p

De titanium volcano, werkelijk geniale dingen, komen er zeker weer! :D

Klein maar fijn. Prachtig showtje, zonder al te veel geweld. Heel mooi gefilmd ook, geeft ontzettend goed de sfeer weer! :)

Zo zie je maar weer dat de wat kleinere cakes uit voorzorg beter vast gezet kunnen worden. In de meeste gevallen gaat het goed, maar zoals in de film te zien zijn er altijd uitzonderingen. Wat mij betreft mogen ze alle kleinere cakes van de bekende flapjes voorzien.

Zie prachtige producten voorbij komen. Vooral de Titanium Vulcano's, die stelen toch wel de show hoor! Evenals de Big Shot (als ik mij niet vergis) van Rubro, wat een gigantisch boeket komt daar vanaf :)

Back
Bovenaan