[Film] Hydra E + Hydra F - Nog 79 dagen!!!

Hydra E vind ik absoluut niet overtuigend op dit filmpje. Als ik er zo naar kijk, dan is dat qua effect nauwelijks groter dan goede 15 grams potten. Boeketten van F zijn beter.

Dit zijn zeer bruikbare productfilms. Tnx!

Hydra E vind ik absoluut niet overtuigend op dit filmpje. Als ik er zo naar kijk, dan is dat qua effect nauwelijks groter dan goede 15 grams potten. Boeketten van F zijn beter.

Helemaal mee eens.Ook de salute`s bij F komen erg zwak over.

Kan ik enkel mee eens zijn, want de films zijn achter elkaar gemaakt, zelfde afstand en instelling.
Er zijn er 3 of 4 die echt goed zijn waarbij de Hydra A de absolute topper is. Is dan ook niet voor niets dat ik met de laatste uit de serie begin. :p

Zo op film vind ik ze beiden niet heel byzonder eigenlijk. Op de eerste lijkt het net of de burst te hard is waardoor de sterren niet eens ontbranden. Of er zitten gewoon niet veel sterren in...

Zo op film vind ik ze beiden niet heel byzonder eigenlijk. Op de eerste lijkt het net of de burst te hard is waardoor de sterren niet eens ontbranden. Of er zitten gewoon niet veel sterren in...

Waarschijnlijk bevatten ze ongeveer evenveel stars. Alleen wat je krijgt met spiraal gerolde hulzen dat ze aan bijvoorbeeld 1 kant scheuren door de burst. Parralel gerolde hulzen met een goede eindstop hebben een grotere ronde burst ( mits de stars goed zijn kwa brandtijd ).
Hierdoor lijkt het op een half of zelfs een kwart boeket. Maar dat wil niet zeggen dat er stars niet aangaan. Die vorm heeft dus vaak met de huls te maken.
Verder zijn de silver streamer stars heel erg kort. Dat duid op te kleine stars, doe dan minder maar grotere stars erin. Als je weet dat een compositie zo kort brand.
Of de compositie is te fijn , waardoor die te snel brand. Dan kan je wel de goede maat stars hebben , maar is de compositie niet goed, enzv enzv enzv?

Back
Bovenaan