[Film] Eventcake nr.4- Nog 27 dagen!

jawe

VWC lid
Eventcake nr.4 van Rubro,vindt het persoonlijk de minste uit de serie maar dan nog is het wel een goede cake!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gheghe, zag hem net al op YT

Vind het begin niet echt bij de rest vd cake passen.

Nog 27 dagen!!!!

thnx voor posten.

de tails passen op deze manier inderdaad niet echt bij de rest, maar toch geen onaardig stukkie licht wapentuig! xD

Het is inderdaad een buitenbeentje in de Event Serie battrijen. Desondanks vindt ik hem zeker niet slecht. De combinatie van de staarten en boeketten is inderdaad een beetje raar, zelf vindt ik het ook niet bij elkaar passen. Maar om nou te zeggen dat dit een mindere cake is? Zekr niet, ramt alsnog lekker door!

Vind dit toch een erg leuke cake , mooie crackling tails en mooie gouden palmen die met een snel tempo de lucht in worden geschoten:D (net zoals camuro king van lesli )

Bedankt voor het filmpje!

--pyro99:bye:

Buitenbeentje of niet, het is en blijft een leuke cake! :)
Overigens ook goed gefilmd! (alleen jammer dat mijn pc te langzaam is voor 1080p...:cry:)

Nee, na die tails verwacht je die gouden lucht absoluut niet, het is een kwestie van smaak of je dat mooi vindt natuurlijk, maar ik vind dat juist het verrassende van de cake en dus top! :D

Ik vind het ook een goede cake.
Heb hem nu 2 x in de straat gezien hier.
Na de tails verwacht je niet dat de rest er achteraan komt, dat maakt hem voor mij juist goed.

Ik vind het wel degelijk een goede bak! En ik vind hem beter dan bijvoorbeeld de nr 1. ( met crackling is die cake toch? )

Deze heeft echt super dikke tails en dikke boeketten! Lijk me wel datje hiermee de aandacht krijg in je straat.

Had op het laats voor mij wel beter iets met kleur gemogen. Soort van willow/brocades met wat kleurtjes erbij ( rood en groen ). Had beter bij de cake gepast. Of het afgemaakt ipv met brocades gewoon crackling cry boeketten.

Back
Bovenaan