[Film] Double brocade king - Nog 26 dagen !

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hier de prachtige double brocade king.
Prachtig product, heerlijke volle lucht.
Dit jaar zal hij er wederom weer bij zijn.
Verderop zie je nog een blokje afgaan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi omgevingsfilmpje Wesley!

Maar het bakje zelf vind ik een groot twijfelgeval. Mine te vol t.o.v. de boeketten, fan shape niet breed genoeg. Ach ja, CE keuring he...

Bedankt voor het delen!

Leuk filmpje met daarna nog die blokje in de verte,mooie waaier de double brocade king.

ach wat een beautie:blink:!

Mooie volle mines, Mooie boeketten, Ik zelf vind de shape gewoon goed.
en volle mines zijn toch juist lekker!:blink:

De mines zijn echt dik! Alleen de boeketten vind ik net iets minder vol. En de fanshape is inderdaad niet breed genoeg.

Het is een duur blokje en door dit filmpje weet ik dat het een pracht blokje is maar niet goed genoeg voor het geld.

Bedankt voor het delen!

Mooi hoor, maar niet helemaal mijn smaak :)
Toch bedankt voor de film, dat blokje op het einde is ook niet verkeerd. Geeft ook een leuk beeld met die mensen op de voorgrond!

Prachtig blokje zeg , mooie mines met goede boeketten

bedankt voor het delen!

--pyro99:bye:

Prachtige batterij hoor! Heerlijke mines met mooie palmboeketten daarboven! Had hem zelf vorig jaar ook, en ik denk dat ik hem dit jaar ook niet over sla!

Heerlijke bak, echt een mooi effect, prima tempo, zeker een dikke aanrader.
Was alweer wat later, even na 1 uur ofzo, rustiger, maar ook dan gaan buren van verderop los met blokken. :bonk::p

WOW, mooie mines!:shocked:
Kunnen jullie dit nog overtreffen in de komende 25 dagen?!:wink:
Erg mooi filmpje, ga zo door!:D

Zeker wel, had een mooie klaarstaan met o.a. mines, maar YouTube is bezig met onderhoud... :sad::p

Back
Bovenaan