[Film] Dominator - Nog 14 dagen!

jawe

VWC lid
De dominator uit de Star collectie,de versnelling die op het laatst zit in deze cake die doet het m.:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lol, ja die versnelling aan het eind zijn heerlijk. Was afgelopen jaarwisseling leuke afsluiter waarmee ik m'n vuurwerknaïef publiek lekker de stuipen op 't lijf kon jagen, haha, dat was wel een succes :) Zou dit blok (of de Black Out, omlabeling die ik had) zo weer kopen.

Wat een gaaf ding he! Had er zelf 2, per 2 afgestoken, wat een geniale batterij. Net als de Crackling Venice een opbouwend tempo met een geweldige finale. Echt een topper dit.

Crackling Venice heeft ook een leuk opbouwend tempo, maar daar gaat de opbouw en de tempo versnelling nog te traag naar mijn smaak. Dominator had ik ook, alleen was de filmer zo slim alleen de onderkant te filmen (wat ook wel een mooi beeld gaf).

Upload maar pyroguy, wat je zegt, ook tof! :D

@Michel; gaaf filmpie, tempo zat er wel heel goed in bij deze, top!
Blijft een topbak, heerlijk!

Vind em toch van die simpele mislukte, te ver uit elkaar knallende peony boeketten hebben MAAR dan ineens die rush op het eind maakt heel erg veel goeds!

Ik zou em niet kopen want dan ga ik puur wachten op de rush op het einde en ergeren aan de mislukte peony`s vooraf. Toch snap ik wel dat 2 of meer tegelijk een ware kick zal zijn.

Wat kost deze cake eigenlijk?

Wat een heerlijke cake zeg:shocked: , die versnelling is echt heerlijk op het einde!
(wat een geweld :droolthum )

bedankt voor het delen!!

--pyro99:bye:

Pracht van een cake is dit.
Vorig jaar gehad en ook dit jaar is hij er weer bij.

Vette bak hoor! Heb nooit langer dan de eerste 10 seconden gekeken en toen sprak ie me eigenlijk niet aan. Na het lezen van de zin: ''de versnelling die op het laatst zit in deze cake die doet het m'' toch nog een kans gegeven.

Blij dat ik dat gedaan heb!

Woh, las eerst over de versnelling alvorens het filmpje te kijken, dacht iets meer tempo, maar dit was wel even gas erop. Kende hem nog niet, maar dit ziet er wel goed uit.

blijft een toppertje! ik had zelf vorig jaar de rocking fire van dynasty en die is ongeveer het zelfde. ramt lekker door.

Back
Bovenaan