[Film] Bulk Pack Asian Thunder - nog 22 dagen!

jawe

VWC lid
Een project van the cigarman,een bulk pack Asian Thunder hoe zou nu dat eens zijn in 1x nou zo dus!,nog 22dagen:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Heerlijk project. Kijk het filmpje en met dat het afspeelt komt Wham -Last Christmas op Sky Radio Christmas Station. Heerlijk sfeerverhogend dus! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow wat een geweld!

Trouwens sins waneer krijgen we 2x een VWC intro achter elkaar:D

bedankt voor het filmpje!

--pyro99:bye:

Een beetje late reactie van mijn kant.
Leuk om te zien, even lekker raggen met die handel.

Filmpje oogt wat kort, maar het schietlont schoot door, toen ik hem aanstak.
Ik stond er iets te dicht bij en ik heb dus een aantal bombettes langs mijn wang gevoeld.
Achteraf heb ik ongelofelijke mazzel gehad.
Ik ben er toen ook erg van geschrokken en ik heb besloten om mijn doorlont projecten vanaf nu alleen maar elektrisch af te steken.
Ik heb voig jaar een 1 kanaals schietkistje overgekocht van iemand, die ik daarvoor ga gebruiken.
Veiligheid voor alles, dat is ook de reden dat ik ondanks dat ik een bril heb een veiligheisbril ga dragen tijdens oud en nieuw.

Achteraf zet zoiets je wel aan het denken.

@Gunner1001, zeer mooi projectje, met een mooie finale.
Doe mij denken aan een finale van een mascleta.

Een beetje late reactie van mijn kant.
Leuk om te zien, even lekker raggen met die handel.

Filmpje oogt wat kort, maar het schietlont schoot door, toen ik hem aanstak.
Ik stond er iets te dicht bij en ik heb dus een aantal bombettes langs mijn wang gevoeld.
Achteraf heb ik ongelofelijke mazzel gehad.
Ik ben er toen ook erg van geschrokken en ik heb besloten om mijn doorlont projecten vanaf nu alleen maar elektrisch af te steken.
Ik heb voig jaar een 1 kanaals schietkistje overgekocht van iemand, die ik daarvoor ga gebruiken.
Veiligheid voor alles, dat is ook de reden dat ik ondanks dat ik een bril heb een veiligheisbril ga dragen tijdens oud en nieuw.

Achteraf zet zoiets je wel aan het denken.

@Gunner1001, zeer mooi projectje, met een mooie finale.
Doe mij denken aan een finale van een mascleta.

is het dan geen goed idee om een stukje visco te gebruiken om aan te steken

Back
Bovenaan