[Film] - Blow Out - Nog 74 dagen!

Die hebben ze gesloopt.. Duhh.. dan zie je het vuurwerk beter!
Iedere freak met hersenen weet dat toch?!

Ja. Dat mijn tante heeft al verzocht om géén vuilniszakken over de lantarenpalen heen te doen om het donkder te laten lijken komend oud en nieuw. Dus zo gek is die gedachte niet...

Nee, het vuurwerk komt zo echt mooier tot zijn recht. Als ik soms kijk wat voor lichtvervuiling je hier hebt. Dat beinvloedt de beelden toch behoorlijk.

Enig nadeel: zie je het lontje dan nog? :p

Ja. Dat mijn tante heeft al verzocht om géén vuilniszakken over de lantarenpalen heen te doen om het donkder te laten lijken komend oud en nieuw. Dus zo gek is die gedachte niet...

Nee, het vuurwerk komt zo echt mooier tot zijn recht. Als ik soms kijk wat voor lichtvervuiling je hier hebt. Dat beinvloedt de beelden toch behoorlijk.

Enig nadeel: zie je het lontje dan nog? :p

Dan pak je toch gewoon een proline fingerlight haha.:p

Fijn blokje
En voor het geld 27,50 met eventuele korting niet meegerekend een erg goede cake.
Fijn aan Rubro is ook dat elke film die op internet rondzweeft aardig overeenkomt met wat ze zelf op demos laten zien.
Wat mij betreft een topper!
Thanks voor de film!

Ook dit was een prima cake ja, de blaas-hem-uit-cake.

Wat is het bij jullie donker op die video's. Weinig straatverlichting enz.

Erachter zit een weiland, dus weinig licht op dat punt + een camera die relatief donker filmt t.o.v. een Sony enzo, maakt de films wat donkerder. Je ziet overigens wel genoeg om te kunnen stoken hoor, lontjes maken we ook altijd goed vrij vooraf. ;p

Back
Bovenaan