[Film] Aftellen naar 2015!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH........

Hier krijg je toch weer helemaal de kriebels van
En wat is het ubergaaf om je eigen vuurwerk in dit soort filmpjes terug te zien en al helemaal met wat heerlijke stamp muziek.
WAUW WAUW WAUW........Laat het maar weer komen:thumbsup:

Het is gewoon weer gelukt.. wat een supervette trailer.
Weer zwaar de kriebels..

Ook ik zal de komende weken natuurlijk mijn foto's en films weer op orde brengen om te gaan posten!
We gaan veel moois tegemoet :)

Prachtige trailer heb je er weer van gemaakt Mike, puur genieten.
Nu kan het seizoen weer beginnen, erg veel zin aan.

Ongelofelijk wat krijg ik hier weer kippenvel van !! Geweldige Trailer hebben jullie in elkaar gezet !!
Mijn complimenten !!! :D

Heerlijke trailer, begint alweer te kriebelen! Fantastische beelden in combinatie met de muziek! Laat het aftellen maar weer beginnen, want volgens mij is er weer veel beeldmateriaal te tonen! Heb er zin in! :D

Bestaat er een mogelijkheid dat jullie de trailer ook nog zonder muziek posten of vraag ik dan om hele moeilijke dingen?

Heerlijk! De bibbers komen dan toch weer, vooral de overdag beelden werken daar ernstig aan mee. Lekkere aftrapper van het seizoen, thx!

Super filmpje, maakt meteen sfeer, helaas het laatste aftellen filmpje met daylight beelden (tenzij er van andere jaren wordt gebruikt). Maar dat ter zijde, ik heb kippenvel!

Hele gave video!!
kan iemand mij ook vertellen welke potten er worden geschoten bij min 2.05 en bij 2.34? is dat die super 500?

en die bij min 2.44?

ik dank jullie:)

Hele gave video!!
kan iemand mij ook vertellen welke potten er worden geschoten bij min 2.05 en bij 2.34? is dat die super 500?

en die bij min 2.44?

ik dank jullie:)

2:05 - Super 500 (Wolff)
2:34 - Cross (Marijn)
2:44 - Havana die doorschoot (Wolff)

Je hebt er weer een super fijne trailer van gemaakt Mike. Ontzettend genieten.
Wat was het een lekkere dag. Op naar een geweldig seizoen!

Back
Bovenaan