[Film] 5x Silver Salute + 1x Thunderstruck - Nog 85 dagen!!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Waar de Silver Salute de hardste was, ging de Thunderstruck van Hardix daar vorig jaar toch overheen. Veel scheelt het niet, op film ook niet duidelijk te horen, maar het zijn beide gewoon super knalcakes en zo met een paar tegelijk helemaal goed!

Lekker hoor, verschil vind ik niet hoorbaar op film maar get is in ieder geval lekker geweld zo!

Wordt de lol van het vuurwerk er bij jullie nou niet minder om omdat je alles per zoveel moet afsteken? Ik geniet met volle teugen van een cake per stuk maar als de hele dag alles per 5 zou gaan doen lijkt me dat het toch minder leuk is.. omdat je zoveel hebt xD

Volgens mij krijg je dat gevoel op den duur wel dat je het even zat bent. Denk dat je na afloop nog eens gaat denken van waar zijn we nou eigenlijk mee bezig?

Knalcakes, mooi spul toch :) Heb zelf dit jaar 8X de Tears of Beauty van Royal Fireworks op mijn lijst staan, hopelijk kunnen deze de knallen van de silver salute evenaren.

Wordt de lol van het vuurwerk er bij jullie nou niet minder om omdat je alles per zoveel moet afsteken? Ik geniet met volle teugen van een cake per stuk maar als de hele dag alles per 5 zou gaan doen lijkt me dat het toch minder leuk is.. omdat je zoveel hebt xD

Let wel dat het niet een collectie van 1 persoon is he.. dus er wordt ter plekke gewoon ingelegd om leuke projectjes te stoken.
Maar een ding is zeker.. het levert vette filmpjes op! :)

Let wel dat het niet een collectie van 1 persoon is he.. dus er wordt ter plekke gewoon ingelegd om leuke projectjes te stoken.
Maar een ding is zeker.. het levert vette filmpjes op! :)

Weet ik :) Maardan nog :) Ik zal ook niet ontkennen dat t niet vet is en geen vette filmpjes oplevert hoor :D

Nooit haha, dit kan toch niet vervelen? Dit gaat niet van 10 tot 2 door he, die vele dingen tegelijk is overdag tussen 10 en 13 met meerderen tegelijk en de nacht tussen 12 en 1 als iedereen los gaat, voor de rest is het gewoon genieten van de cakes per stuk, dat blijft ook te gek.

Back
Bovenaan