Nitraat12 VWC lid 9 nov 2013 #1 Wat een geweldige bak was dit! Alleen zou ik de volgende keer de volgorde wat aanpassen denk ik.
Viva la Bang VWC Moderator Forumleiding 9 nov 2013 #2 Lekkere bak hoor. Hij viel mij ook niks tegen. En idd volgorde iets anders en hij is perfect.
omepje VWC Moderator Forumleiding 10 nov 2013 #4 Prachtig mooie rambak dit, een echte topper vind ik. Het tempo is perfect. Afgelopen jaar gehad, dit jaar zeker weer.
Prachtig mooie rambak dit, een echte topper vind ik. Het tempo is perfect. Afgelopen jaar gehad, dit jaar zeker weer.
Mattenfreak Administrator Forumleiding 10 nov 2013 #6 Mooie bak dit ja, die eerste cake (Killer Instinct) vind ik toch de beste van de 4. Dikke aanrader deze box!
Mooie bak dit ja, die eerste cake (Killer Instinct) vind ik toch de beste van de 4. Dikke aanrader deze box!
Mattenfreak Administrator Forumleiding 10 nov 2013 #8 jejestilo074 zei: Volgorde B-C-A-D lijkt me beter Klik om te vergroten... Mee eens, zo heb ik hem ook geschoten, film volgt nog.
jejestilo074 zei: Volgorde B-C-A-D lijkt me beter Klik om te vergroten... Mee eens, zo heb ik hem ook geschoten, film volgt nog.