[Film] 3x Tequila (Herlat) - Nog 78 dagen!!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Een cake die er altijd uitspringt bij een demo is de Tequila, een cake die "stille effecten" geeft met blauwe falling leaves en jellyfish. Superbak, altijd al eens met meerdere tegelijk willen schieten en afgelopen jaar met Wesley (omepje) 3 stuks tegelijk gedaan. Prachtig effect, vrouwen waren er helemaal weg van en ook verderop uit de straat kwamen mensen vragen wat dat was.

Wij hebben hem rustig in de avond geschoten, niet 's nachts, heb je er net wat meer rust voor. Had het niet willen missen, maar door de prijs zal ik dit niet (snel) nog een keer doen. Dit jaar zijn ze afgeprijsd naar €35,-, dat scheelt al wel een hoop. :rolleyes:

Zo met drie tegelijkertijd vind ik het een heel mooi gezicht, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik deze cake nooit zou kopen, daar vind ik hem gewoonweg te mager voor.

Zo met drie tegelijkertijd vind ik het een heel mooi gezicht, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik deze cake nooit zou kopen, daar vind ik hem gewoonweg te mager voor.

Maar mager omdat het effect niet goed uitgewerkt is? Of mager om het geen rambak is met boeketten? (je houd mischien niet van het effect)
Heb deze ook regelmatig in shows geschoten op rustige muziek, moet zeggen dat ik dit een erg gaaf effect blijf vinden, zeker in combinatie met het blauw erbij.

Wat een heerlijk filmpje zeg! Ik vond vorig jaar de Tequila 1x al prachtig, maar wat moet 3 tegelijk er enorm mooi uit hebben gezien! Echt een hele fijne cake om in je assortiment te hebben :)

Het is een effect die je moet liggen. Ik heb deze cake nog nooit live mogen mee maken dus ik oordeel via een filmpje. Het is geen cake die in mijn collectie komt, het is een effect die mij niet aanspreekt.

Vaak houden mensen die van deze cake houden ook wel van andere rustige effecten als falling leaves en crosette's. Misschien dat dit kan helpen je te overtuigen om er toch eens een te proberen dit jaar? :D

Ik blijft het een topper vinden.
Toen wij in China waren voor het Chinees oud en nieuw hebben we precies hetzelfde effecten in een prof cake gezien :)

Leuk filmpje.
Tja, ik vind het niet een cake, wat ik moet hebben.
Maar voor een keer s'avonds is ie best leuk om het te af te steken/zien.

Duur project maar toch machtig mooi..
Het lijkt me idd beter om dit op een rustig moment te doen, na 24.00 valt dit niet erg op.
toch zeer geslaagd vind ik!!

Mooi geslaagd hoor :) Bij Kruittuig hadden we ook drie stuks Tequila in de straat staan (dank Jur!). Deze ging ook in de wat vroegere avond af, voor het geweld van middernacht. Wij kozen er echter voor om de drie cakes met een onderlinge afstand van ongeveer tien meter neer te zetten. Daardoor was de hele straat gevuld met jellyfish! Na het knalgeweld van boeketten en matten, is een cake als deze een welkome afwisseling die bij de omstanders ook goed in de smaak valt.

De ze cake is voor mij echt een blijvertje. Koop hem nu al een paar jaar achtereen, en ik zie dat niet snel veranderen.

Geweldig mooi project. Zeker met zijn drieën zo erg mooi, maar ik denk dat deze per stuk ook niet misstaat. Hopelijk kan ik hem dit jaar ook aanschaffen.

Back
Bovenaan