[Film] 3x Buurtassortiment + 20x Secret Salute - Nog 30 dagen!!!

Ja, dit blijft absoluut een van de meest indrukwekkende momenten w.m.b., die eerste editie van de Secret Salute was absalute nog een stukje heftiger dan alle edities erna. Ook nooit meer in deze vorm gedaan, maar dat is puur kostentechnisch, want dit vierden Wes en ik samen en met 2 liefhebbers doe je dit een stuk makkelijker. :)

Daar ga je zeker van genieten, want het is een grote bak chaos. Heb hem dit jaar en jaar ervoor wel per 16 gedaan, ook dat levert echt wat geweld. Maar zo dik als dit project nog nooit weer gedaan.

Daar ga je zeker van genieten, want het is een grote bak chaos. Heb hem dit jaar en jaar ervoor wel per 16 gedaan, ook dat levert echt wat geweld. Maar zo dik als dit project nog nooit weer gedaan.

Dan moet je daar maar eens verandering in gaan brengen Wes. Er zijn zat producten die zich lenen om per meerdere te schieten. Wellicht met een liefhebber erbij? :wink:

Ik kende dit topic ook nog niet, allejezus wat een geweld! Tijd dat iemand die secret salute weer eens zo naar Nederland haalt! :yes: :idea:

Deze opmerking maakte ik toen ik wist dat de Avalanche Thunder eraan kwam en goed zou presteren. Ik denk dat ik daar dit jaar maar 3 karton ineens ga doen...

Maar wat zet je er tegenwoordig nog voor om dit te evenaren?

Blijft een dik filmpje hoor!
Zou wel ver zijn om zoiets te doen in de vooravond met een groepje liefhebbers op een centrale plek.
Dan karton pp en in een 360 opstelling. :cool:

Allemachtig… wat een geweld:thumbsup:
Dat is genieten zeg! Ik had hem nog niet eerder gezien maar jeetje dit is pas nou echt werkelijk waar keihard rammen in een show:applause:

#MeerVanDitGraag!:yes:

Wat blijft dit een toffe om terug te kijken, hoe vaak Wes en ik de herinnering aan dit moment ook hebben opgehaald al, het was echt te vet. En zo speciaal is het niet eens, maar wat een geweld zeg, heerlijk, verveelt nooit! :cool:

Back
Bovenaan