[Film] 30.000 rol - Nog 29 dagen !

jawe

VWC lid
Een oude rol van Horsebrand, hoewel deze ver over de houdbaarheidsdatum heen was ging deze rol verder nog prima.:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een heerlijke mat zeg, hij deed het nog heel erg goed zo te horen:shocked:

thx voor het filmpje! nog maar 29 dagen :rolleyes:

--pyro99:bye:

Zo dan, heerlijke mat Michel, goed bezig!
Was dit nog eentje die je in een hoekje had liggen of gewoon nog kunnen kopen?

Was dit nog eentje die je in een hoekje had liggen of gewoon nog kunnen kopen?

Heb ik van iemand kunnen overkopen voor zeer weinig.
Die gene had ze bij Bex vandaan.
Rollen zagen er zeer gaar uit, ik had een rol alsof de muizen zo honger hadden, dat maar aan die rol waren begonnen.

Maar ondanks dat knalden ze heerlijk.
Zelf eentje die niet meer opgerolt was, aan het begin zat er zo'n 20 cm redelijk kalend lont, maar hij knalde echt super.

Was niet de gene op de film, die heb ik gebruikt in 2009 om 10:00 uur te openen, samen met een silver salute.

Leuk dat jullie nog zo'n rol uit die tijd hebben kunnen regelen, vooral als ie het nog gewoon doet.

Voor de rest ziet het er niet echt bijzonder uit, een normaal rolletje lijk me zo. Loots verkocht deze toch ook nog vorig jaar?

Bedankt voor het delen :)

Flashkruit schijnt naar verloop van tijd te gaan oxideren (metaaldeeltjes). Vandaar de kortere houdbaarheid. :wink:

oh dat wist ik weer niet . :)
dat schijnt met zwart kruit waar totaal anders te zitten .
wie heeft jou dat vertelt .
waar heb je dat op gedaan ?

Dat heb ik HIER gelezen.
(Ik had er misschien niet van uit moeten gaan dat het (altijd) klopt.)
http://www.vuurwerkmuseum.nl/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=8&id=2205&Itemid=43

zwart buskruit is eeuwen houdbaar onder de juiste omstandigheden, flashkruit niet; het metaal poeder oxideert weg).
De betreffende tekst uit de vuurwerkmsueum topic.
Gepost door Roel.

lekker matje hoor!
Wat moet ik er van zeggen?
tempo is dik in orde!
Knal is prima.
En ut snippert heerlijk!

Back
Bovenaan