[Film] 2x Jaloers - Nog 25 dagen!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Uitgeroepen tot dé cake van 2010 hier op VWC en ik was daar mede voorstander van. Prachtig ding, werd ook zeer goed ontvangen door de mensen die stonden te kijken en ik had er 2 neergezet. Deze 2e stak ik blijkbaar net op het juiste moment aan, want ze lopen zo mooi in elkaar over! :D

Heerlijk dit in de straat, ondanks de hoge prijs, zeker een absolute aanrader!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Erg mooie cake dit! en al helemaal als je hem met zijn tweeën tegelijk afsteekt.
en dan te bedenken dat het nog maar 25 dagen duurt:)

Is een superblokje ja. heerlijk die whirls ook dan maar is even kijken of m'n budget het toelaat:P

Prachtige cake, verschillende effecten, mines, tails, en heldere kleuren.

Nog maar 25 dagen, sjezus, voordat we het doorhebben is het alweer voorbij.

Prachtige cake dit, echt 1 van de toppers van de avond.
Als je zegt dat dit 1 cake is ipv 2 geloof je het ook, zo perfect getimed:wink:.

*fapfapfap*

Wat een godsgruwelijk lekkere bak is dit toch! :p Zo twee achter elkaar geschoten geeft helemaal een professionele indruk. Blij dat ie hier ook weer in de straat komt dit jaar :cool:

Lekkere cake dit! Zeker opvallend projectje geweest bij jullie in de straat..:D Alleen hoe duur mag deze zijn dan? Het ziet er echt super goed uit alleen is dit niet echt wat ik zoek. Moet echt je interresse zijn als je hier veel voor wilt uitgeven.

Ik meen dat ie dit jaar op 80 euro moet komen per stuk, absalute prijzig, maar als je ervan houdt, zeker een must have!

Lekkere cake dit! Zeker opvallend projectje geweest bij jullie in de straat..:D Alleen hoe duur mag deze zijn dan? Het ziet er echt super goed uit alleen is dit niet echt wat ik zoek. Moet echt je interresse zijn als je hier veel voor wilt uitgeven.

Vind hem zelf ook super mooi,maar vind hem te prijzig 79 euro.:)

Inderdaad nog maar 25 dagen, wat vliegt de tijd zeg. Ik weet nog wel dat ik naar het aftelfilmpje van 100 dagen zat te kijken.. Lijkt nog maar zo kort geleden.

En over Jaloers hoef ik weinig meer te zeggen. Super cake, kost een aardige duit maar je krijgt er wel iets voor terug om jaloers op te worden. Heb hem dan ook op mijn lijstje staan en kan niet wachten het lontje aan te steken.

Deze video is een duplicaat van een eerder geuploade video
Het spijt ons

Dit komt er te staan als ik de video wil bekijken?

Back
Bovenaan