Fijne Feestdagen namens VWC.

Alle mods en leden,ik wens julie fijne feestdagen toe! En een inzichtvol 2015! Nog even heren,dan mogen we weer stoken,als een horde motherfucking freaks! :D Stook zoals elk jaar,met het verstand in gezonde toestand,en de ogen beschermd! Have a safe one!

Ik wens iedereen van VWC hele fijne feestdagen, geniet van de Kerst, de afhaaldagen en natuurlijk Oud & Nieuw. Stook verstandig en heb veel plezier tijdens het stoken, daar gaat het om uiteindelijk.
Gebruik je verstand, dan zal het wel goed komen! :D

(De afbeelding in de beginpost werkt bij mij ook niet)

Iedereen fijne feestdagen en op naar de dag der dagen. Voorzichtig met je spulletjes op oudjaarsdag en op naar een nieuw jaar!

VWC ontzettend bedankt voor het runnen van deze geweldige site. Iedereen fijne feestdagen en een fantastisch maar vooral veilig oud en nieuw. Salute

Ook ik wens iedereen, nog even op de valreep :p, een paar zeer fijne kerstdagen toe. Daarna vol in de voorbereiding voor de avond (helaasch :cry:) waar wij liefhebbers het gehele jaar naartoe leven met elkaar. Ik wens iedereen dan ook een zeer geslaagd en verstandig stookfeest toe, waarbij we met zijn allen weer een knallend begin gaan maken aan het nieuwe jaar. Succes en veel plezier iedereen met de voorpret, en een gezond, succesvol, en ga zo maar door :wink: :D 2015!

Iedereen hele fijne feestdagen!! Maak er wat leuks van. Na de kerst nog 2 dagen wachten en dan mag je vuurwerk weer halen (of nog een of 2 dagen wachten :)) geniet er van!

Dit jaar geniet ik erg veel van Vuurwerkcrew. Voor mij is het lekker gezellig en hoort het ook bij de kerst. Ook nu, op kerstavond zit ik erop, een beetje wat topics te lezen en dat zal morgen / overmorgen ook gewoon even moeten:p. Ik wens iedereen dus, en met name de staf van vuurwerkcrew fijne feestdagen en een goed uiteinde toe. Bedankt voor wederom een heerlijk jaar met een leuke laatste maand:).

Back
Bovenaan