Fijne Feestdagen namens VWC!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Over een week beginnen de verkoopdagen alweer en met een aantal dagen vieren we Kerst!
Wij willen jullie natuurlijk nog heel veel plezier wensen, de mooiste tijdens zijn aangebroken!
Wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen en een fantastisch, mooi, gezond en knallend 2014!!!

Kerst_Vuurwerkcrew_2013.jpg

Hartstikke bedankt, en namens mij hetzelfde voor de crew en alle leden!! Geniet ervan en koester de mooie momenten die de meeste zullen beleven!

Namens mij hetzelfde voor de gehele VWC crew en alle leden!

Fijne feestdagen en een gezond 2014! :)

Vanuit deze kant wens ik ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2014. Was weer een top jaar. Leuke mensen ontmoet van vwc. Ga zo door.

Ook wil ik aan iedereen van de crew en uiteraard alle leden fijne kerstdagen toewensen en een knallend en gezond 2014. En geniet van al het vuurwerk op een veilige manier. Want daar draait het omen heel veel plezier toegewenst de komende tijd...

Wil de leden van VWC en hun aanhang ook hele fijne kerstdagen toewensen en bovendien geniet van de dagen dat je, met je geliefden samen bent.

Tevens een goed 2014 gewenst en dat we met z'n allen VWC naar een hoger platform kunnen brengen. Jullie inzet en posten was super en ook leuk om te zien, bedankt daarvoor ieder.

Een fijn, goed en vooral veilig uiteinde gewenst.

Vanuit Zeist, Wens ik iedereen fijne feestdagen en natuurlijk een zeer spetterend uiteinde toe.
En gaan we er volgend jaar weer een top jaar van maken.:D
En eh,voorzichtig met vuurwerk he jongens.:bye:

Laatst bewerkt:
Voor iedereen! Fijne feestdagen, bedwing de zenuwen en maak er een mooie dag van de 31e!
Hoe dan ook gaat dit voor mij zeker goed komen.
Heb er zin :D

IEDEREEN VAN VWc EN ALLE lEDEN VAN Vwc wil ik een super gezellige kerst wensen en alvast een fantastisch, gezond en vooral een goed 2014!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen ontzettend fijne feestdagen toegewenst en een gezond 2014.

Ik wil hierbij ook direct alle leden ontzettend bedanken voor de bijdrage aan VWC, want zonder jullie is er geen VWC.

Iedereen hele fijne feestdagen en een geweldig 2014 toegewenst! Allen bedankt voor de input, bijdragen en samenhorigheid. Dat we met z'n allen in goede gezondheid VWC naar een nog hoger niveau mogen brengen.

Hele fijne feestdagen gewenst allen. Ook degenen die nog moeten werken wens ik goede arbeidsdagen toe, pittig zat de komende twee weken!
En degenen die op school zitten wens ik fijne vakantie toe. De studenten daarnaast succes met eventueel leren en voorbereiden op tentamens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan